sâmbătă, 4 mai 2024

Progresele (3)

 Ziua 3

Draga Eu,

Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, dupa sarbatori cu siguranta vei ajunge. Doctorul ori nu si-a dat seama ori nu stiu. 
Dupa ziua de ieri cand ai reusit sa te ocupi de tine, in sfarsit. Asa e ca starea de bine e la lat nivel cand te ocupi de ingrijire? 
Azi te as ruga sa iesi din casa sa faci miscare. Sa te ocupi si de frigider putin. Vezi cum faci sa te reapuci de gimnastica medicala, ai tras chiulul ca a fost nevoie, dar de azi nu mai ai niciun motiv decat ...lenea.
Asa ca, miscare si voie buna. 
Lasa supararea si tristetea ca un om te-a parasit. O sa treaca si asta. 

Te poti uita la serial...dar vezi cum citesti. 
Ieri te-am observat, desi starea ta de spirit a fost mai buna tot ai alunecat in panta tristetii petrecand timp iar scriind mesaje care nu au primit raspuns. Vezi azi sa eviti acest timp irosit.

Ce sa asculti azi:
In doua parti. Are informatii mai complicate privind schimbarea omului
 

 Ce progrese ai facut azi:
 - am facut gimnastica medicala
- putin smotru la bucatarie si putina ordine
- am iesit de 2 ori din casa
- m-am plimbat o jumatate de ora in parc am facut si fotografii
- am socializat putin virtual 
- m-am jucat cu fii-miu un joc de carti numit battleship, nu pe calculator... nu! carti de joc luate din Carturesti! am zis ca imi iau revansa, aiurea mi-a scufundat navele in 2 reprize.

Un comentariu:

  1. Ma bucur tare mult savad cat de consecventa esti - se spune ca daca reusesti sa implementezi un obicei nou timpde 21 de zile, el va deveni cumva ca un program ce va rula apoi „de la sine”. Si un program bun este absolut minunat!
    Mult spor in continuare si... bucura-te din plin de tot!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...