joi, 16 mai 2024

Regres si progres

Regrese:

Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa!
Mi-am pierdut cumva ochelarii in drumul de la doctor spre munca inapoi. Vestea buna e ca durerea a disparut aproape in totalitate, am tratament usor. Partea a doua: se pare ca nu am rezolvat cu ce era mai rau, inca, saptamana viitoare merg sa cer a doua parere. Nu ma avint inca la biopsie uterina asa la prima strigare. E destuld e dificil, dar partea cea mai buna a povestii este ca am un umar pe care sa plang si chiar am plans la propriu si a ramas alaturi de mine mai departe. Cand e omul potrivit nu fuge si nu cauta pretexte sa dispara lasand in urma mesajul cauta,ma cand iti rezolvi problema. 
 
Un progres 
Am lucrat mai departe la articol, vreau sa iasa ceva spectaculos si frumos, desi e vorba mai mult de o prezentare si nu o polemica aprinsa cu fraze academice incurcate pentru cititorul de rand.

Bucuria:
Am intrat in Ateneul Roman, in sfarsit, dar am stat cateva clipe pentru ca eram pe fuga. Voi mai avea ocazia. Am fotografiat ce m-a atras pe mine la prima vedere:
Magia geometriei:




O alta intalnire magica: 👀😁😂


Ma straduiesc sa fiu bine cat pot. Reusesc. Dar cu sanatatea lupta e mai grea fata de grijile zilei de maine. 

Ce as vrea:
Sa ma apuc de exercitiul recunostintei. 
 
Sunt recunoscatoarea:
Ca nu imi lipseste nimic in acest moment si doar imi doresc sa fiu bine cu sanatatea. 
Cu ea ma lupt in acest moment si atat. 

Planuri:
Sa vizitez cateva locuri. Nu ma pregatesc pentru Noaptea Muzeelor. O sa fie nebunie posibil. Anul acesta lipsesc de la ghidare vizitatori. Nu ma simt in forma fizica necesara sa fac fata atatea ore. 
Sa fac curatenie in aceste zile. Sper sa reusesc. Geamurile si usile as vrea, inca un sertar la bucatarie de aranjat si ordonat. 

Consecventa:
Unele activitati le fac, altele vad ca le las asa... cum o fi. 

Dificultati:
Gestionarea emotiilor e ceva uneori parca imposibil de rulat.
 
Sperante:
E loc de mai bine!
 
Capul Sus! 


Un comentariu:

  1. Multumesc pentru imaginile superbe din Ateneu!!

    Iti doresc sa nu mai fie nevoie de „lupti” cu sau pentru sanatate.Sa iti fie bine. Pupici!! .🙏🏻🤞🏻🤗

    RăspundețiȘtergere

Recunostinta pentru...

 Recunostinta si pace in suflet   Bucurie si stare de bine. In zilele de sarbatoare simt o energie si o pofta de viata altfel. Dar azi m-am ...