miercuri, 1 mai 2024

49

 49

Ce este o cifra? Doar pe o hartie! 

Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit.

Azi voiam sa ma izolez complet, sa ma detasez complet de lumea virtuala, dar nu am cum total.

A mai trecut un an, un an in care am facut multe schimbari, am scris texte, lucrez la starile de depresie, au fost foarte multe in acest an care a trecut. Asa ca, de azi am decis sa nu mai las starile sa ma joace in picioare. Am decis sa incep un program de terapie, deja am avut prima sedinta, dar cu totul altfel. De asemenea am intrat in comunitatea lui Erika, plan.clar sa ma ajute prin ce face acolo sa ma ajute in a a-mi tempera si tine sub control aceste stari care nu ma lasa sa ma tin de ceea ce imi propun.
De asemenea, lucrez la al patrulea articol pentru revista bibliotecii.

Ceea ce vreau sa fac este sa fiu mandra de mine prin ceea ce fac si ce scriu.
Mai vreau sa ma debaresez de starea de victima si de invinsa, sa las fricile si frustrarile care imi zile fripte.

Gestionarea emotiilor intr-o anumita situatie imi dau de furca. Imi distrug practic insasi viata in general. 
Daca sanatatea fizica imi perturba activitatile, cea psihica le alimenteaza cu succes.

Ma straduiesc sa fac lucrurile sa mearga!

La multi ani! mie si sa fiu mai bine si mai bine!
Sa ma ajute Dumnezeu sa ma ridic si sa nu mai zac cu orele in pat fara a face nimic, macar daca tot stau in pat macar sa ma lase sa scriu. Aste imi este chemarea in esenta, doar sa o cultiv asa cum se cuvine!






13 comentarii:

  1. Draga de tine, iti trimit o îmbrățișare caldă. Rezonez cu ce ai scris. Imi pare rau ca treci prin aceste încercări. Am spus că nu o sa mai dau sfaturi, dar ceea ce m-a ajutat pe mine cel mai mult a fost credința, mersul la Biserică, participat la Sfântul Maslu care este o slujbă pentru vindecare și la care sa mergi cu toată încrederea. Apoi cerut si ajutorul sfinților. Sf Gherasim din Kefalonia, Sf Efrem cel nou sunt sfinti grabnic ajutatori.
    Iti urez din inima La multi ani!🌹🌹🌹 Multa sănătate și liniște sufletească!
    Dumnezeu sa te mângâie, sa te intareasca și să îți vindece neputințele!
    Te îmbrățișez! 🤗

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet! Cand nu iti mai ramane nimic si nimeni langa ultimul lucru care ramane este sa mergi in locul unde iti poti gasi alinarea, poate nu peste noapte dar povara gandurilor poate fi luata. Voi incerca Sf Maslu. Imi doresc locul sa ma gaseasca cat mai repede cum ma pun pe picioare si cat mai curand!

      Ștergere
  2. La Multi Ani, Carmen! Sanatate si multa putere sa faci ceea ce crezi ca este bine
    pentru tine.
    Cred ca prin starea de victima trecem cu totii. Insa inclin sa dau crezare ideii ca ea este generata de acel ego, de care vorbesc multi autori, din care il semnalez mai ales pe Eckhart Tolle. In loc sa ma victimizez, daca incep sa ma intreb despre ce lectie mi-a servit viata, am simtit producerea unei modificari semnificative.
    Am descoperit o carte numita 'Codul emotiilor'. Poti sa o preiei de aici, ca pdf.
    https://cartigratis.com/products/3892-codul-emotiilor
    Doar am 'rasfoit-o' insa pare promitatoare. Poate iti foloseste.
    Sa fii bine si inspirata! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu emotiile ma mari probleme, uneori mai grave in comparatie cu altele, observ ca emotiile ma incurca si ma trag in jos. Multumesc pentru rexomandare. O saptamana cu spor si liniste!

      Ștergere
    2. Buna cartea si metoda! Sper sa iti placa...

      Ștergere
  3. La multi ani, frumosi si sanatosi!! Bucurii si liniste sa fie. Imbratisari cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez! Multumesc draga mea. Spor la treaba si la ce iti propui. Sper ca toate sa fie mai bune si cu liniste!

      Ștergere
  4. La multi ani cu sanatate si bucurii!e foarte bine ca ai inceput terapia, o sa te ajute mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos! Da, e o forma de terapie online cu o Doamna care ma stie din 2014 dar pe acea vreme nu se ocupa exclusiv si nu avea inca studii in acest domeniu. Singura problema va fi ca sedintele nu sunt asa dese, cum as fi avut nevoie. Lucrurile cumva chiar daca nu se vor aseza macar le voi tine sub control. Cum asta e saptamana de vacanta tocmai buna de asezarea gandurilor. Spor in treburi!

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...