marți, 30 aprilie 2024

Saptamana de revenire

Ganduri  
 
 Dupa o saptamana foarte grea din multe puncte de vedere, mai putin financiar, a venit si ziua sa scriu ca mai putin financiar Doamne ajuta! am reusit cu greu sa ma aliniez cu gandurile si cu fapta. 
Curatenia de Paste o incep de maine... ce cliseu, nu? de lunea, de maine... 
Azi fiind Duminca cu mare sarbatoare si nu sunt nici foarte odihnita am zis sa stau cuminte toata ziua, nu stiu ce fac si cum dar nu fac absolut nicio treaba in casa cu exceptia spalatului de vase si strans masa dupa ce mancam. In rest, absolut nimic.

Citesc, ma uit la tv gasesc eu ce sa fac doars a stau linistita in pat. Posibil sa ma apuce cheful dupa amiaza, asa ca mi-am pripus inca de aseara ce voia face azi.

Cumparaturi nu am facut multe, am luat ieri niste peste, azi il fac la pranz ca nu e mare munca la el, curatul dureaza putin. Un mujdei de usturoi, cartofi natur o salata si cam asta e. 
 
TV si ecrane
Ma mai uit la tv. Am terminat de vazut Shogun dar nu m-a impacat cu sfarsitul Toranaga il lasa pe pilot  sa construiasca nava dupa ce i-a incendiat-o in secret, mare smecher si Toranaga asta, dar mi-a placut mult personajul. Super. Dincolo de scenele violente.
La Prime Amazon tv e un serial Roata timpului, imi place tipa care joaca personajul principal Marion AdeAsai mesteresele si tipul care o insoteste in calatorii.
Prime Tv e un canal cu multe filme unele nu au si subtitrarea in limba romana, dar sunt filme multe mai bune fata de ce este pe Netflix. Cel putin asa mi s-a parut la prima rasfoire. Abonamentul e mult mai ieftin 13 lei fata de Netflix 59 cel maxim. Ma bate gandul sa renunt la Netflix. 
La Tv prin cablu doar Eurosport si History, Cultural si mai rar posturi de filme. 

Sunt ceva mai bine azi, starea de bine e mai imbunatatita. Ma straduiesc sa ma tin pe linia de plutire. Ma gandesc la saptamana ce urmeaza sa vad cum ma organizez pentru curatenia generala. 
Sedintele de kinetoterapie au imbunatatit ceva la sold dar durerile persista. Curand merg la consultatie sa vedem ce mai urmeaza sa fac mai departe. Au fost foarte obositoare sedintele pentru ca am facut pe grozava si nu mi-am luat co medical. Nu am facut fata. 
 
 Gimnastica medicala:
ceva de genul acesta am facut si mai fac acasa cand ma doare:
 

 
Scriere, cercetare si terapie prin scris:
Lucrez la un nou articol, dar nu despre Camil Petrescu, de data asta va fi un subiect mult mai delicat si mai greu. Cursul de literatura online pe care il urmez incepe sa dea rezultate, partea buna este ca ii transmit din informatii si fiului meu care la anul jda bacul, cum el nu suporta literatura romana, materia in sine va invata mult mai usor daca ii transmit eu anumite informatii. Sper sa se descurce la biologie, a inceput pregatirea cu passi mici. La matematica se descurca mult mai bine fata de anii anteriori si ma bucur foarte mult pentru el. Sper sa fie bine! 
Am inceput sa fac iar terapie sa lucrez cu mine, vad ca nu sunt bine deloc. Ma straduiesc sa reiau lectiile de organizare si planificare. 

Azi zi de rasfat, ospat si voie buna!


2 comentarii:

  1. Interesant ce spui de Prime, eu am renuntat la Netflix după o perioadă de love hate relationship. Nu suport propaganda lor woke și nu au nici filme bune, m-au mai prins niste seriale dar per total nu mi se pare wow insa eu nu ma mai omor cu tv-ul, prefer de un milion de ori youtube.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Netflix e cam slab raportat la pretul abonamentului, voiam sa renunt, dar fii,miu a zis: cum sa renunt? mai vedem, ma mai gandesc. Ce mai urmaresc? live-uri pe instagram de organizare si planificare, mai rar de astea cu dezvoltare personala.

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...