sâmbătă, 2 martie 2024

Jurnalul unei femei simple

  

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Astazi,
1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut.

Afara
O vreme urata, ciudata, nici prea frig, nici prea cald, de plimbare nici nu se poate vorbi. Caldura oprita peste tot, frig in case.

Ma gandesc,
Ca au trecut 4 ani de la pandemie. Prima zi am inceput c raceala, frisoane, durerid e cap, noapte nedormita. Primele orele ale zilei am fost mai mult in adormire. Cum se face ca, mereu in cele mai importante zile ale anului eu ma simt rau cu sanatatea? 

Simt ca...
Parca am inghitit o farmacie intreaga si nu mai imi revin. O amorteala a trupului. Raceala si-a dat arama pe fata cu mine azi noapte cu o febra oribila. 

Sunt recunoscatoare
Ca am putut veni la munca si stau pe picioare.

In bucatarie
Frigiderul are ceva alimente in el dar nimic facut concret, ciorba pe terminate, tocana terminata. Nimic pregatit pentru acest weekend. Ceai, paine prajita, gustarele si rontaiala.

Citesc 
Maurice Blanchot - Spatiul literar. Grea cartea, pe alocuri ma depaseste si ma impresia ca citesc in alta limba. Dar imi place grozav atat cat inteleg dintr-o pagina. 

Vizionez:
Un film pe Netflix: Tanara adulta.

Ascult:

Sper:
Sa ma fac bine in acest weekend. Prea multe zile am bolit si nu mai suport. Ieri raceala a atins cote maxime. Azi ma simt in adormire trans, nu mai stiu ce este... sper sa ma fac bine!

Planuri
Toate planurile au ramas in aer din cauza ca m-am imbolnavit in ultima perioada. Nu am reusit sa fac nici curat cum trebuie in casa. Am nespalata gresia de o saptamana, noroc ca nu stam la curte sa avem noroi pe talpi. Abia am reusit sa tin pasul cu gatitul si spalatul vaselor in bucatarie. Cu greu m-am urnit in aceasta perioada.

Imi doresc
Sa ma impac oamenii cu care m-am certat. Nu im place cand sunt certata cu cineva. Sa ma pot reapuca de scris, am facut o pauza prea lunga. 

Am invatat
Sa imi port singura de grija, cand sunt bolnava si cand nu sunt. Sa nu mai astept la nimeni cu mana intinsa.

Fotografii: 
Am facut prea putine spre deloc. M-am cam suparat in ultima vreme si nu am fost nici bine cu sanatatea. Nu am avut starea necesara sa merg la fotografiat. 
Am reusit sa prind luna acum o saptamana si jumatate de la balcon. 
Am reusit sa ies cu fi-miu putin in parc.










Ce am primit de 1 martie de la colegi 


7 comentarii:

  1. De data asta sper sa ma lase sa comentez...
    Sanatate multa Carmen, ca dupa aia lucrurile se rezolva mai usor.
    Poza cu luna este fantastica. Felicitari.
    Ai grija de tine! ❤️😘

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Sa stii ca am si eu aceeasi problema cu postatul comentariilor. Nu ma lasa de pe telefon de exemplu. O primvara cu multe bucurii!

      Ștergere
  2. sanatate multa!si o primavara fericita sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O primvara cu zambete si multe flori in gradina. Sanatate multa.

      Ștergere
  3. Multa sanatate!!
    Superba imagnea cu luna 💗
    Iti doresc o Primavara blanda si cu bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta! Multumesc. Am decis sa merg la doctor sa vedem ce e cu durerea aia de sold ca m-a terminat de cateva luni. Bucuri cu cei dragi iti doresc si mult spor la tot ce vei face mai departe!

      Ștergere
  4. Bom dia, Carmem
    Desejo que você se recupere bem, que Deus te abençoe sempre, lindas imagens, um forte abraço.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...