miercuri, 7 februarie 2024

Jurnal de suflet (3/2024)

 

(adus in blogosfera românească de către Corcodusa)

Astazi,
O zi din saptamana aceasta... 

Afara
Desi s-a incalzit fata de acum 2 zile soarele e mai ascuns. Norii par sa se sparga. Sa speram ca gerul a plecat la el acasa la Polul Nord si vine o vreme mai blanda. 23 de grade e ceva si un vant aiurit. Cerul a fost prea rosu in aceste zile. Straniu.

Ma gandesc,
Cum am ajuns intr-un punct al vietii in care parca totul este doar despre ce ma doare azi si ce mancare sa fac azi. Dar as vrea sa schimb ceva din viata mea  sau ceea ce am acum sa modific putin si sa imbunatatesc. Sa nu traiesc cu teama zilei de maine, ca nu mai sunt, ca nu mai pot sau nu mai merge nimic. Am nevoie de liniste interioara si exterioara. Prea mult zgomot a fost in viata mea in ultimii 40 de ani si ceva. 

Simt ca...
Ma uit la mine cum imi pierd vremea scriind despre altii, despre ce au scris altii, promovez pe altii si nu ma aleg cu nimic din povestea asta. Asa ca, simt ca a venit vremea sa trec in tabara mea. Sa scriu despre mine si despre timpul meu. Satula sa tot promovez pe altii si sa le dau altora idei. E vremea sa schimb asta, cred ca, a fost suficient cat am exersat si am conturat acel curaj de a incepe sa traversez o alta strada.

Sunt recunoscatoare
Ca pot face depresiei si anxietatii. Ca pot sa merg si sa fac anumite treburi. Ca ceea ce am acum e rodul a multor nopti nedormite, a multor suferinte si drame care s-au stins intr-un fel sau altul.

In bucatarie
Supa de legume crema cu piept de pui. Cartofi piure cu pui la rotisor. 

Citesc 
Gelu Ionescu - Anatomia unei negatii, partea despte Camil Petrescu si Nae Ionescu. 
Marcel Proust - In cautarea timpului pierdut, primul volum. Acum inteleg eu de ce a fermecat atatea generatii de oameni acest roman.

Vizionez:


Ascult:



Sper
Sa fac ceva cu durerile astea de mijloc cu care ma lupt de cateva luni bune, sa ma apuc de un program de gimnastica.

Planuri
- sa curat gresia si aragazul
- sa ies la o tura prin Centrul Vechi sau in oras
- sa mai scriu la articolul pentru revista vad ca nu ma avant prea mult la scris, nu pricep unde a disparut acel entuziasm
- sa mai si citesc
- sa fac o plimbare in Herastrau.

Imi doresc
Sa reusesc sa incropesc ceva si sa ma straduiesc sa fac lucrurile sa mearga

Am invatat
Ca nu am nevoie de prea multe lucruri in jurul meu ca sa imi fie bine.

Fotografii









3 comentarii:

  1. Superbe fotografii Carmen! In special fotografia cu cerul. Din postarile tale reiese ca iti doresti foarte mult sa scrii, insa nu mai ai entuziasm. Nu cumva ar trebui sa il cauti in alta parte? De exemplu fotografiile tale sunt minunate. Se vede cu cata pasiune fotografiezi.
    Iti doresc sanatate multa.

    RăspundețiȘtergere

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...