duminică, 4 februarie 2024

Februarie

 Finalul lui ianuarie m-a gasit linistita si plina de bucurie ca sa pot intra in luna februarie plina de entuziasm

Ascult cu drag:



Am trait atatea stari intr-o singura zi. Nu varste ci stari, varstele la mine nu prea le simt intens, doar sciatica imi aminteste ca nu mai am 16 ani, asta cu siguranta in mod repetat se intampla.

Eu simt ca viata trece oricum peste noi, timpul oricum se scurge ca un fluid dar as vrea sa-mi recapt doar o mare parte din entuziasmul de acum 20 de ani, daca se poate fara naivitate si fara credulitate. Naivitatea mea mi-a stors puterile si gandurile. S-au cam terminat vremurile alea cand credeam orice. Dar nu asta e problema. Eu doar incerc sa inteleg acei oameni care au profitatd e naivitatea mea, cum au putut constient sa ma minta si sa ma foloseasca, asa ceva imi este peste puteri sa pricep. 

Ce imi doresc eu de multi ani? sa imi revin si sa ma alinize cu o liniste interioara ce permite sa imi reiau cititul cartilor. Inca nu am reusit sa trec de aceasta etapa. Inca am probleme, imi zboara gandurile si cu greu reusesc sa lecturez consecvent.

Am inceput Casa Alcibiade a lui Radu Tudoran. Are ceva ce imi place dar si ceva ce nu imiplace, nu imi dau seama ce... la un moment dat simteam ca bate cimpii sau poate eu nu am fost suficient de isteata sa vad ce nu e in regula la primul volum. Si am zis: hei, sa nu uitc a e fictiune! 

O sa continuu, sa vad ce se pierde, ceva e super bine dar ceva nu imi place nu pot sa inteleg ce anume. Am cazut pentru o clipa in capcana realitatii sale. Dar aici marea magia a cartii de fictiune sa te prinda in capcana! Daca nu esti suficient de ager la subtilitati.

Inca am nevoie de linistire, se pare ca inca mai dureaza procesul acesta de adunare si aliniere a tot ce a fost dramatic in viata mea. 

Weekendul s-a lasat cu probleme de sanatate. Dureri de mijloc, baiatul a facut o idigestie urata. Mult asteptatul weekend nu ne-a gasit linistiti si sanatosi. Nicio iesire, nicio plimbare in parc. Cel mai greu e cand te doare ceva si nu stii ce sa mai faci sa treaca ca prin minune.

4 comentarii:

  1. Ce mi-as dori sa mai colind si eu strazile si sa fac poze aleatoriu...dar nu imi aloc timp pentru asta din pacate, dar ma bucur de mici opriri la mare pe Faleza spre munca din cand in cand! saptamana usoara sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aveam in plan in acest weekend să merg la muzeu împreună cu o prietenă,dar...o durere cumplita de spate m-a luat pe neașteptate.
    Însănătoșire grabnică! Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Niciun plan nu mi-a iesit! Baiatul a facut o criza gastrica si a fost nevoie sa il supraveghez cu atentie. Azi suntem mai bine. Sa speram ca avem mai multa grija la mancare. Din pacate, mai dureaza pana mai fac o tura de fotografiat prin oras. Sanatate!

      Ștergere

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...