miercuri, 24 ianuarie 2024

Odihna de o zi

 M-am trezit foarte greu ieri dimineata. Cu greu am ajuns la munca, am avut norocul sa nu pierd metrourile. Un pic de soare s-a ivit in oras. Zapada luceste. Nasul a curs pana am ajuns la munca. Aici e mai cald cat de cat unde lucrez. 
Ieri am inceput cercetarea pentru urmatorul articol. Merge greu pentru ca am ales iar o personalitate de care nu azisem pana acum o luna doua si cand am inceput sa citesc biografia, sa rascolesc bibioteca si anticariatele s-au adunat multe carti, materiale, reviste si articole. Va trebui sa fac o triere si sa ma opresc la un singur reper important, nu merge altfel. Spatiul din revista alocat nu e foarte mare si cumva sa nu il fac iar de cateva pagini ca la Camil Petrescu. Voi vedea.

In alta ordine de idei, aseara am citit o chestie: nu mai căuta nicioata un om care... nu te mai cauta... foarte greu mi-am dat seama despre ce este vorba dar stiu cui ii sunt adresate aceste cuvinte. Exprimarea e, in fine, intelegeti voi ce a vrut sa scrie. Ce sa scriu? uimita intr-un fel, dar ce pretentii sa am?
Astazi fiind zi libera m-am gandit ca nu ar fi rau sa fac si curatenie, sa bag o masina si eventual sa mai gatesc ceva,
Aseara am facut peste. Nu stiu cat de sanatos o fi ce am cumparat. Am fost in lidl aseara, aglomeratie fireste, am reusits a evit multe produse pe care le cumparam inainte. Ma refer la conserve si tot felul de mezeluri proaste. In scgimb am reusit sa prind niste rosii la oferta, castraveti si salate verde, cartofi rosii am luat de data asta, cei albi aratau urati. Carne nu am luat decat niste porcarii congelate gen nuggets ptr fi-miu. Nici nu stiu de ce cumpar. Lui ii plac. 
Carne de pui si de porc evit sa mai cumpar. In afara faptului ca s-a scumpit nu e ce trebuie sa fie. 
Verdeturi la greu, macar astea nu sunt atat de toxice fata de carnaraie.

Nu m-am simtit bine deloc ieri, mi-a fost rau de la ceva, nu imi dau seama ce, ca nu am avut deloc spor in tot ce am facut. Cu greu am reusit sa ma misc la cumparaturi si am mai stat si la o coada mare. 

Ma bucur ca azi ma pot odihni si pot face ce vreau eu. Am ajuns aproape de punctul in care imi decid singura timpul liber si asta e ceva rar de obtinut.

Imi proprun o anumita disciplina totusi in anumite activitati. Cu cititul vad ca am o mare problema, nu sunt consecventa si ma deranjeaza. Am carti destule de citit in camera mea, peste 30 de carti cel putin. 
Incerc sa citesc proza si fictiune dar nu imi iese de niciun fel, ma atrag pimele pagini apoi abandonez pur si simplu. Oare nu imi place atat de mult fictiunea? 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...