joi, 25 ianuarie 2024

Intrebari

  Ai vrea să faci ceea ce faci acum, când vei avea 94 de ani? 


Faina postarea si intrebarea de pe aceasta pagina.
De cand am descoperit substuck-ul am gast niste postari frumaose ce imi merg la suflet si am zis sa le pun si aici ca le pierd cu timpul.
Intrebarea asta chiar mi-a dat de gandit.

Tot de pe acest blog o alta postare lunga dar de aduceri aminte:

E joi. Gerul domneste peste oras. Ma intreb cum vom putea trece cu bine aceste zile de ger. Am inceput de aseara sa fiu mai prudenta cu caloriferele la consum. Unul singur e deschis nonstop, restul inchise toate. Facturile incep sa vina marite. Cred ca va fi dezastru pentru multi , daca nu deja este.

Ma simt cam obosita, desi ieri am stat acasa si in casa am dormit greu si prost. 
Am gatit doar pilaf o salata verde si peste cu mujedei de usturoi. Nu am facut mamaliguta desi imi propusesem. 

Imi doresc tare mult sa fiu mai pusa pe treaba si cu chef de scris in zilele ce urmeaza. 

Cu sanatatea nu o duc grozav, dar incep sa fiu pe linia de plutire cat de cat. Imi e groaza sa merg la medic. Stiu ca ma va pune pe alte drumuri si nu imi place. Mi-as dori sa treaca durerea aia prin gimnastica facuta sa nu mai fiu nevoita sa merg la medic. Am gasit sa cumpar un fel de orteza pentr sold, sa vedem ce poate face orteza aia si ce efecte are. Dureri de mijloc cred ca are toata lumea la un moment dat. Dar daca nu facem nimic si stam asa se agraveaza. Mai ales ca durerea e mai mult pe sold spre fesier si nu e ok deloc. Imi e teama sa merg momentan la doctor. 

Ce planific cu greu o vizita la tuns. Cumva sa imi iau inima in dinti si sa merg curand, parul arata groaznic, imi cade foarte mult in ultima perioada si nu e bine.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...