luni, 22 ianuarie 2024

Lunea

 A inceput o noua saptamana, o noua zi de lucru... sa ne fie cu spor si cu bucurie aceasta saptamana noua.


Pentru ca, cu ceva timp in urma obisnuiam dimineata sa ascult zilnic cate o emisiune, cate o rugaciune si sa scriu pe blog, mi-as dori ca de azi sa ma tin de acest obicei.

Asa ca, am gasit un dialog interesan pentru azi si ceva despre amanare... despre amanare dimineata ii spuneam lui fi-miu ca amanarea de fapt e ceva pe care va trebui sa il faci, ceva ce trebuie sa termini ceea ce ai inceput. 

Iata si un subiect delicat:


Despre amanare, probabil ca as fi cautat altceva, nu imi place sa fac reclama cuiva, insa altceva mai bun nu am gasit asa ca:


ciudat este ca acest video pe care l-am primit pe e-mail este vechi, ma gandeam ca vine cu ceva nou, insa e un video facut in 2020, abia acum am vazut acest detaliu. 

De meditat:


Imi doresc tare mult sa fac mai multe lucuri in aceasta saptamana: sa scriu la articol si sa citesc mai multe pagini.



Un comentariu:

  1. Spor la tot ceea ce iti propui, draga Carmen!
    O saptamana usoara si inspirata!❤️😘

    RăspundețiȘtergere

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...