luni, 22 ianuarie 2024

Jurnal de suflet (2/2024)

 Azi
Sambata, 20 ianuarie

Afara
Zapada peste tot, ca in povesti. Ieri a plouat, dar a fost blanda vremea. 

Saptamana asta
E pe sfarsite, insa lucrurile au inceput sa se aseze, raceala mi-a trecut sau gripa ce o fi fost. 
Multe lucruri s-au limpezit. 
A mai aparut un text pe platforma Literatura de Azi pe care il puteti citi aici:
Restul textelor aparute de cand am inceput sa scriu pentru revista online:

Sambata apare urmatorul pe care am reusit sa-l finalizez in weekend.
M-am inscris la un curs de scriere, mult curaj mi-a trebuit, sper sa fac fata la ce se va discuta acolo si sa nu ma simt inferioara fata de ceilalti cursanti

Ma gandesc
Cum sa fac sa implementez un program si acasa de scris. Cu greu ma mobilizez pe frigul asta pentru ca e atat de bine sub paturica, cald si bine cum se zice, nu pot lucra deloc la birou.

Ascult:

si



In casa
Ordine si curatenie. In balcon nu am reusit inca sa fac curat pe frigul asta abia daca stau sa intind hainele.

Sper
Sa se termine cu bine saptamana.

Imi doresc
Sa ies la fotografiat cat mai curand. Imi lipseste mersul pe strazi dar cu gerul asta ce sa te plimbi.

Planuri
Sa fac cumparaturi. Sa curat frigiderul. Sa scot din sertare tot si sa fac ordine. Am reusit sa spal gresia si aragazul. Tot e ceva.

In bucatarie
Am reusit sa fac o ciobita de legume, m pus si broccoli, nu a iesit rau.. Un peste la cuptor pe care nu l-am facut in final. 

Citesc
Nimic. Pur s simplu nu am avut starea necesara sa citesc, m-am straduit sa ma tin de citit dar nu imi iese vad. Dar Biblia, zilnic un verset citesc.

Imi doresc
Sa ajung la Biserica. Simt nevoia sa fac asta si sper sa reusesc sa ajung. 
Imi doresc sa ma pot trezi la 6 dimineata fara sa am probleme restul zilei cu ameteli si stari de somnolenta.

Fotografii:







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...