duminică, 14 ianuarie 2024

Jurnalul de suflet (1/2024)

 


S-au dus deja 2 saptamani din anul 2024.

Ce ai facut in prima saptamana?
Fiind inca in vacanta, m-am odihnit cat am putut, programul de somn inca este dat peste cap, probabil saptamana viitoare abia il voi regla asa cum trebuie. M-am uitat la un serial pe Netflix. Am citit cam 50 de pagini din Patul lui Procust al lui Camil Petrescu. 
Nu am iesit sa bantui, tin o raceala pe picioare inca si am preferat sa raman in casa cat mai mult posibil. 

Azi
Duminica, linistea la orele diminetii, mult asteptata zi de weekend.  

Zilele astea
Zile suportabile. Am avut cateva episoade de caderea tensiunii dar m-am reglat un pic. La munca a mers bine primele ore dar, nu m-am simtit bine la un moment dat si a trebuit sa mai fac o cafea sa-mi revin sa pot lucra mai departe. Episoade de astea am de ani de zile la munca, chiar si mai rau. 

Ma gandesc
Cum ar fi sa pot face mai multe lucruri fara sa ma simt obosita, imposibil asa ceva. Imi pare ca zilele trec mult prea repede. Am impresia ca timpul nu mai e ce a fost. Nu pricep cum de se scurg asa repede orele. Ceva se intampla in acest Univers.



Sper
Ca toate problemele sa se rezolve cu usurinta in urmatoarea saptamana. Sa trec cu bine un hop mare care ma asteapta. Sa se incheie odata cu trecutul.

Imi doresc
Sa fie mult mai bine cu sanatatea. Toata saptamana am fost foarte rau la munca, dimineata abia m-am putut trezi, a fost ceva de groaza si cu toate astea ultimile doua zile am putut lucra la urmatorul articol pentru revista bibliotecii. 

 

Planuri
In afara de ce am de facut la job sper sa ajung la anticariat sa iau cartile comandate de la anticariat. Saptamana trecuta am luat vreo 8 carti cu 37 de lei. Titluri interesante si necesare pentru cercetare. Cercetarea la munca ma tine pe picioare ca sa zic asa cu creierul, imi face ziua mai utila. Sper sa ma pot remedia cu starile astea de somnolenta, tind sa cred ca duc o raceala grea pe picioare, astfel nu se explica. Azi incepem sa bem ceaiuri cu lamaie. Sa cumpar si niste miere. 
Cumparaturi de alimente si sper sa reusesc sa ma adun sa scriu si acasa la articol nu doar la munca. 
Acasa mai si treaba de facut, ma apuca si cheful de uitat la filme pe netflix sau animekage sau Disneyplus si uite asa se duce timpul. 
Mi-as dori tare mult sa ajung la un consult cu soldul ca ma tot supara si dureri lombare uneori, sa vedem cum stau cu bugetul si sa merg la o clinica privata unde fac si gimnastica de aia medicala.

In casa
Am desfacut deja bradul, am adunat ornamentele, e ordine si e ok. Am facut curat. Am reusit sa dau draperiile jos sa le spal si acum sa vezi distractie de pus inapoi. Am mai luat niste draperii cu rejansa si partea aia unde pui agrafele e ca o ata si fireste ca e facuta prost de s-a desfacut. Sa vedem cum fac sa le duc la un centru sa le faca cum trebuie. Am la piata un miniatelier de croitorie. Daca eu nu-i dau de cap, nu am incotro. 

In bucatarie:
Supa de legume, un fel de tocanita de pui cu legume. Cafea, paine prajita ptr supa le fac crutoane. Salata verde iceberg. Sa vedem ce mai gatesc azi, nu am idee momentan.

Ascult:


Citesc
Patul lui Procust, nu cred ca o voi termina curand pentru ca o analizez putin. Si nu citesc zilnic la ea. Am inceput inca o carte tip jurnal. Citesc seara de regula inainte de culcare cateva pagini, macar atat decat deloc.
Mi-am facut si un timp de citirea Bibliei sistematic: un verset zilnic. Nu m-am apucat inca sa iau notite, 

Un citat
"Orice lucru isi are vremea lui" 3:1. Ecleziastul
Toate isi au vremea lor si fiecare lucru de sub ceruri isi are ceasul lui" un citat din Biblie de data asta.

Fotografii am facut foarte putine in aceasta periaoda, fiind foarte frig nu am bantuit deloc de la inceputul anului, gerul si oboseala nu m-au lasat sa pot face ceva. Am fost ca un robot servici  magazin si acasa.
Din mers am zarit aceasta placa comemorativa:



Un comentariu:

  1. Sanatate multa Carmen. Pentru aceasta oboseala, iti recomand sa faci ceva analize, pentru ca poate fi o lipsa de vitamine, de calciu, etc.
    Sper ca ai trecut cu bine peste episodul urat de care vorbeai.

    RăspundețiȘtergere

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...