miercuri, 29 noiembrie 2023

Martea cu ploaie si frig.

 Soare cu dinti!
O luna minunata si avioane de nicaieri. Chestii faine, munca si alte ganduri. Asta a fost ziua de luni!
Azi cu ploaia asta chiar nu ai prea multe optiuni. Azi din cauza frigului am renuntat la un rasfat la care tanjesc de cateva zile bune: o cafea savurata intr-o cafenea.

Am vazut scriitori care scriu in cafenele, cei care scriu articole, sper ca nu o fac zilnic, cel putin acum cu preturile astea dai faliment la cat e o cafea. Am zis ca imi fac si eu damblaua asta desi, ma simt mai confortabila casa sub paturica cu laptopul in brate si cu cana de cafea facuta de mine... confort sau comoditate? nici eu nu stiu care pe care.

Fotografii azi putine. Am prins niste pisicute care rataceau prin gradinile blocului, pe trotuarele strazii si la pas dupa papica, cred.

Niste maidaneze simpatice. Una a stat la fotografiat aialalta vazand ca nu primeste nimic de papa a intors coada spre mine si la plimbare. No, ce ai fi crezut? ca stau eu sa ma pozezi gratis? sigur asta si-ar fi zis pisica a doua. 

Ce am mai ascultat azi:



Ceva poze pisicești 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...