marți, 8 august 2023

Jurnalul unei femei simple (1/august)

 

Azi
Luni, orele diminetii cand am inceput postarea

Afara
Soare dar nu asa de cald ca zilele trecute, e chiar placut afara.

Ma gandesc 
Sa fiu bine azi si sa nu cad in capcana trecutului

Ma simt
Nu prea bine cu mijlocul. Sper sa ma lase durerea ca am mult de lucru azi.

Recunoscatoare
Locului in care locuiesc si cu ce am.

Din bucatarie
Azi nimic special, poate o supa mai tarziu sa fac.

Citesc
Din toate cate ceva, am abandonat Morometii, probabil voi relua alta carte inceputa. Nu pricep ce se intampla cu faza asta a cititului, citesc aproape jumatate din carte si apoi o abandonez.
Un articol:
Un alt articol si un alt blog interesant:
Zice ca, ar fi vorba de un episod despre Capsa de altadata si Camil Petrescu. Acum cat or fi de reale sau nu, ramane de citit:
,,Ca să poți trece senin prin viață, ai nevoie de chiloți de tablă, să-și rupă dinții cei ce te mușcă de fund dar, mai ales, să mai atenuezi câte un șut în dos primit de la soartă.,,

Ce mai mesteresc?
Nimic deosebit. Putina ordine pe rafturi. In balcon nu am mai facut mai nimic pentru ca e foarte cald si nu se poate sta acolo momentan. 

Imi doresc
Sa fi avut mai mult concediu, nu mi-a ajuns o luna, e prea putin, cred ca mi-ar trebuie cateva luni bune sa-mi revin. 

Am invatat
Sa nu mai ii laud pe altii asteptand ca si eu sa ma laude pe mine. Sa nu mai am asteptari de genul asta.

Un citat:
Nu am un citat anume dar am gasit acest articol despre pasiune:
Ce frumos scrie: 
O pasiune n-are nevoie de motivări. Ea nu cere neapărat să fie înţeleasă şi explicabilă. Dimpotrivă, începe acolo unde nu mai e nimic de explicat, sfârşind abia când simte din nou nevoia de lămuriri

Imi place sa
Imi beau cafeaua in liniste... dar nu mai liniste nu am azi ca nu stiu unde se lucreaza si e o galagie de la utilaje.    Sa mai iau cate o matcha de la Starbuck, azi am reusit sa cumpar, dar am savurat-o acasa in confort.

In casa
Momentan e oridine, azi am in program doar maturat si spalat gresia. 

Sper:
Sa fie o saptamana mai buna, mai usoara si odihnitoare cat se poate. Sper sa nu mai fie canicula ca saptamana trecuta ca m-a daramat pur si simplu, am stat mai mult in pat si in casa. Nu am avut spor la nimic din tot ce am avut de facut. 

Planuri:
Marete nu sunt, dar mi-as dori sa:

- sa incep un program activ de gimnastica ... vb aia ma apuc de luni! si, ce sa vezi? azi e luni si nu ma pot apuca ca ma doare mijlocul... zice ca.... incep maine... si tot asa... nu m-am apucat deloc.
- miscare, cat mai multa miscare....
-  sa termin articolul la care scriu activ si sa fie finalizat cat mai curand;
- sa ma aliniez cu ce simt si sa nu mai cad in capacane;
- sa sa ma tin de planificare;
- sa ies la un tur de fotografiat arhitectural;
- sa ajung la coafor sa ma tund;

Ascult:
Destul de controversat subiectul. Ma gandesc si eu serios sa cumpar un filtru de apa la robinet




    Fotografii:









Sport:


Un comentariu:

  1. Ca de fiecare data m-am bucurat de poze :D.
    Cat despre apa... la cat e de tratata (ca e nevoie sa fie, la cate se arunca in apele noastre...) ...
    eu am o cana de filtrat pe care o folosesc ca sa fac apa pentru testoase atunci cand nu are cine sa aduca de la izvor. N-am mai gatit de mult timp cu asa ceva - acum, Slava Domnului, e OK. Dar cand se schimba vremea (cand se face frig mai ales, baga in ea la clor si ce or mai baga de efectiv imi vine sa nu mai deschid robinetul. 🙄🤦‍♀️.
    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...