vineri, 20 ianuarie 2023

Provocare de scriere 13

 Intre timp, probabil ca trebuia cumva sa primim vizita acestui virus numit Gripa tip A. Asa ca, de doua zile sunt intr-o agitatie continua, partea buna ca omul meu drag si-a facut aparitia si am reluat legatura. Cu medicamentele tare greu. Nu am vrut sa merg la Bals la testare, o fi gratuit dar ce e acolo nebunie curata. 
Experienta ciudata a fost cu salvarea, dupa ce ca a venit dupa o ora sau doua, nu au avut teste antigripale asa ca am cumparat, inclusiv si medicamentele. Cel mai uzual pentru gripa dupa ce ca e scump si greu de gasit se mai da si pe reteta, tamiflu care are un prospect imens. 
Ce sa mai, bolnav sa nu fii, ca e jale si intristare si cu birocratia. Concediul medical iar o problema mare, noroc ca este cu minivacanta. 
Baiatul a iesit pozitiv A la test cu antigen, eu negativ, insa maine merg sa fac la laborator oficial.

Si uite asa cum boala asta imi saboteaza planurile. De citit nici vorba, cercetare nici atat....abia daca am mai deschis cateva secunde facebook si instagram ul. In schimb whatsappul la greu butonat cu doctorii de la clinica si la job. Of.

Fotografii nici atat, nimic. Lasa ca recuperez eu saptamana viitoare. 

Nu am alte vesti minunate decat de astea... 



3 comentarii:

  1. Sanatate multa, Carmen! Recunosc ca daca am vreo chestie ma bazez mai mult pe lamai si miere si chestii de plafar pentru gat. Si imi spun non-stop ca totul e bine, adica placebo...
    Mai tii minte acel folclor: iei sau nu iei ceva tot o saptamana te tine raceala? Cam asa s-a intamplat in toata viata mea!❤️

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda... se pare ca e o perioada propice pentru aceste chestini suparatoare. Sper sa te simti mai bine si sa reusiti sa treceti rapid si cu bine de aceasta perioada!!
    Lumea din jur simplifica mult viata..... complicand-o. Birocratia e in floare..
    Ma bucur insa sa aud si vesti bune. Te imbratisez si iti doresc sa te refaci cat mai repede :)!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multă sănătate! Odihnește-te, că pasiunile te vor aștepta cuminți, tu să fii bine!

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...