duminică, 11 decembrie 2022

Jurnalul unei femei simple (1/ decembrie 2022)

 
 
Astazi
Zi de weekend, orele diminetii
 
Afara
S-a mai luminat putin, cerul isi arata putin fata si frigul mai bland.
 
Ganduri
Dupa o noapte de ganduri despre ce se intampla in viata mea observ ca m-am mai linistit oarecum in ultimile zile. Stresul e acolo cumva, nelinstea zilei de maine mai bantuie oarecum. Treaba cu puterea interioara si sinele e o chestie asa, nu stiu, mai mult dramatica. Uneori privesc chestiile astea ca pe o pierdere de timp, nu e mai bine sa ma ocup de lucruri mai importante si sa las balariile astea in seama altora? 
De ce traiesc lucruri fara sens? Multe experiente din acest an sunt fara sens, fara logica. Si nu reusesc sa iau ceva bun din tot ce am simtit si am trait.
 
Vreau sa
Fac curatenie in casa si sa ma aliniez cumva unui mic program de rutine. Cam greu cu rutinele astea pentru mine. Sa ma apuc de un bujo dar tot aman, nu stiu de ce. Mi-arntrebui niste filmulete de motivatie.
 
Ce nu suport
Sa imi fie impuse regulile altora, felul de a privi lucrurile cum vor altii.
 
Pentru moderatie/rabdare
Ar fi buna o alergare in aer liber.
 
Sunt recunoscatoare
Pentru linistea astea dobandita in ultima vreme. Mi-am dat seama ca e mai bine sa fie eu cu mine, cel putin pentru o vreme am nevoie de mine pentru mine. Stiu suna aiurea, dar asta simt. Traiesc o vreme cand lumea parca nu mai stie sa priveasca cerul sa admirea natura si zambeasca. 
 
Din bucatarie,
Momentan doar cafea, cascaval pe paine si pateu. Nu stiu ce voi gati azi, sigur voi face ceva. Legume trase la tigaie cred, Am luat niste conopida, sa vad ce fac cu ea.
Maine dimineata am planificat gatitul: supa de pui, frigarui de pui la gratar, pulpe la cuptor. 
 
O reteta de tochitura moldoveneasca, mai derulati daca nu vreti sa vizionati si prezentarea cu palinca:
 

 
Ce mai mesteresc
Nimic. Ma gandesc doar cum sa decorez casa de Craciun. Curand decorez si eu, bradul il fac pe 24 decembrie sau pe 23 decembrie. Eu pastrez traditia. Nu stiu ce-i graba asta cu decoratul. Cica sa intram in atmosfera sarbatorilor. Mda.

Ascult:
Live cu Madalina Preda pe instagram.

Inspirationale:
Sigur o sa radeti....dar...tot e sezonul. Zilnic trebuie facuta dezinfectarea, insa o data pe saptamana sau chiar de trei ori, zic eu, sa facem asta:


In casa:
Incerc azi sa fac curatenie partiala. Sa fac putina ordine la haine.

Achizitii noi de carte:


 

Planuri pentru saptamana ce urmeaza:
- mers la tuns cu baiatul;
- platit facturi;
- scris mai departe la articol;
- sa fac fotografii;
- sa ma ocup de bujo;
- sper sa ajung si la cimitir la ai mei (de cand mi-am propus chestia asta au trecut ani, e foarte departe).
 
Provocarea mea:
- sa ma apuc sa citesc romane realiste ale clasicilor romani din perioada interbelica. 
Ma gandesc sa incep cu Rebreanu, desi fac cercetare pe Camil Petrescu. Probabil finalul cercetarii nu va fi niciunul, nu se va concretiza in nimic, ma refer la publica ceva, tipari sau proiect public. Nu imi fac iluzii cu asa ceva, incerc sa fiu realista

Grija de sine:
- sa ma ocup de par, tuns ceva facut cu el;
- consult la doctor;
- miscare si gimnastica zilnic, macar cateva minute;
- scrie mai des.
 
 Fotografii:






Un comentariu:

  1. Starile de care spui imi amintesc de ceva. Eram la Uni si intr-o zi, mi s-a intamplat sa mi se blocheze genunchiul in timp ce alergam la un examen. Fix intr-un loc deloc prietenos, chiar usor periculos.... si chestia asta m-a trezit oarecum din acel du-te vino, acea rutina ucigatoare. ma gandeam de ce am tocmai eu ghinionul ala - ca si asa aveam multe pe cap si parca nu mai reuseam sa fac fata la nimic.
    Apoi am inceput sa observ cate se intamplasera in jurul meu, in acei 2 ani si jumatate de goana nebuna... dupa ce nu stiu, ca nimic benefic nu mi-a adus, ba mai mult, aproape ca am uitat tot ce invatasem pana atunci, ca sa fac loc la un volum de informatii in proportie de 90 % inutile, din programe depasite si folosite doar ca sa aiba unii cat mai multe ore... si din frecusuri stupide nascute din orgolii si lupta pentru suprematie intre doua facultati. Ce stupid.
    Asa ca ma intreb ca poate ca uneori ni se intampla lucruri asa, tocmai ca sa ne dea sansa s ne trezim, sa ne reamintim cine suntem, sau sa incercam sa ne regasim si sa putem sa ne realiniem pe drumul nostru, nu pe acela pe care considara unul si altul ca ar fi convenabil sa il parcurgem.

    Nici mie nu imi place sa mi se impuna ceva, mai ales cand nu are nicio noima, sau e nedrept... ilogic etc:)). Dar nici in general nu imi place :)).

    Pozele e final sunt suuuuperbe. Ca deobicei, ma bucur de ele! Si iti multumesc (abia astept sa mai faci poze :D).

    Iti doresc sa reusesi sa bifezi tot ce ti-ai propus si sa gasesti cel mai bun mod pentru a te simti bine cu tine ( a te ierta, impaca, iubi) si de a scapa de balastul de lucruri negative (chiar daca asta inseamna sa lucrezi cu tine si sa ai si momente mai grele, pentru ca... trebuie rezolvate niste rani, traume... nu le putem amana la nesfarsit fara sa ne asteptam la consecinte - asta e valabil la noi toti, oamenii )

    Pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (2)

 Orice progres mic trebuie recompensat. Orice lucru maret realizat de asemenea recompensat.  Ziua 2 Ziua de observare. Am numit-o ziua de ob...