duminică, 27 noiembrie 2022

Cuvantul lunii decembrie

 E curios cum a trecut atat de rapid luna asta si adevarul este ca nici eu nu voiam sa treaca mai incet. Chiar abia asteptam sa vina sfarsitul lunii mai repede.

Surprinzator, unii se grabesc sa vina Craciunul in luna noiembrie. La mine in sector deja au montat luminite. Cred ca nu am mai avut luminite in cartiere de ani de zile. E minunat bulevardul iluminat. Superb. Sa prind un moment sa forografiez cum trebuie seara.
E ciudata perioada asta pentru mine. Se intampla lucruri de regula nefaste, poate in acest an voi avea norocul sa fie bine. 
Am scos deja cutiile de pe balcon, am inceput sa vad ce mai am prin dulap. Cam devreme, de ce ne grabim?

Pentru luna decembrie am ales cuvantul 

R A B D A R E
 
Sper sa am rabdare cu ce va fi. Sa inteleg ca destinul nu mi-a jucat o farsa si in acest an. Sa am puterea sa ma rog sa fie bine. Sa am intelepciune sa accept ce nu am reusit sa dobandesc. Sa lupt pentru liniste. Sa lupt pentru sinceritatea. Chiar daca nu am cu cine. 
Rabdare pentru momentele critice care nu se mai termina. 
 

 

Un comentariu:

  1. Ce imagine frumoasa ai ales!!
    Iti doresc sa imblanzesti rabdarea si sa ti-o faci aliat :).
    Iti doresc si ca in decembrie, sa ai parte de multa feerie - cred ca luminitele care au fost aprinse dupa atata timp, pot fi un semn de bun augur :). Sa te bucuri de fiecare moment, si sa reusesti sa gasesti in orice, partea buna, oricat de mica ar fi...
    :) si sanatate multa sa avem :D!

    ps: e o gluma, berbecul (eu sunt berbec) si rabdarea: „ Da-mi Doamne rabdare, dar da-mi-o acum” :))))).

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...