sâmbătă, 30 iulie 2022

Un sfarsit de saptamana linistit


 Daca ar fi sa trag linie cum a fost aceasta saptamana, a inceput urat dar se termina minunat. Lucrez la schimbari ale modului de viata, de percepere al unor lucruri care par ca ma depasesc.
Sunt lucruri despre care nu poti vorbi nimanui, nu poti scrie, nu poti sa te lasi dus de val, sa te eliberezi scriind pe retele sociale, nu poti invada timpul altor persoane la care sa ma descarc nonstop prin care sa nu fac altceva decat sa imi plang de mila.

Din postarea anetrioara am invatat sa folosesc cuvantul vreau. Daca nu stii ce vrei de la viata si ce vrei sa faci mai departe lasandu-te tras mereu in jos de trecut si oamenilor. 
Vreau doar sa fiu mai intai de toate bine cu sanatatea. Este primul lucru de care ma ocup si vreau sa ma urmaresc cu atentie la reactii, la tratament, la vorbe si la gesturi.
Apoi sa fac ce mi-a placut dintotdeauna sa fac de la varsta de 12 ani dar nu am reusit niciodata sa excelez de niciun fel.
Am trasat clar ce vreau sa fac in gandurile mele, insa va trebui sa o fac si inscris.

Vreau  sa fac si schimbari in programul unei zile, ce activtati sa fac. 
Imi doresc tare mult sa ajung in stadiul de a merge la alergat zilnic macar 15 minute, vreau sa merg la sala, vreau sa plec mai des din Bucuresti la munte, sa ajung sa fac si trasee cu timpul cum o faceam in tinerete inainte sa ma marit. (ce greseala enorma sa accept un om care nu a rezonat niciodata cu preferintele mele, cu modul meu de a privi viata).
 

 

Pentru sport acasa sunt deja inscrisa intr-un Grup minunat de pe Facebook, il recomand cu drag /miscareinritmultau Elena Condac
 

 
Sa recapitulam:
1.Imi iau zilnic la prima ora cateva minute de rugaciune asa cum imi vin in minte cuvintele pentru o zi mai buna, putere, forta, ganduri linistite si minte limpede, rabdare si blandete.
2. Sanatate: medicatia despre care voi vobi intr-o postare separata.
3. Miscare: gimnastica, mers pe jos, aparate din parc.
4. Lecturi.
5. Job.
6. Copii.

Cam asa vreau sa arate viata mea dupa ce ma pun pe picioare cu sanatatea. Am inceput un nou tratament mai puternic de la care am multe asteptari. Voi vedea efectele in cateva zile si voi face o postare separata despre aceste medicamente/suplimente natutiste concentrate.
 
Nu am sa ma justific nimanui de ce asta e ordinea. Nu imi pasa daca ma judeca cineva. Viata mea si asa a fost cum a fost cu atatea drame, caderi la pat, suferinta fizica si psihica de ani de zile, chiar nu am de gand sa ma justific in fata nimanui de ce arata asa ordinea. 
O sa va zic asa: pentru ce am stat cateva luni la pat cand eram gravida cu al doilea copil si am tras atata de mine sa stau in piciare ca sa vina o alta femeie sa-i spuna: ,,te iubesc mami2, esti cea mai buna.... ,, serios? mi-am irosit ani de zile degeaba. Acum gata. O viata am si deja a fost facuta una cu pamantul de altii...pentru ca am permis asta.
Nu imi mai pasa cum voi fi si de cine voi judecata. Dumnezeu stie mai bine de ce lucrurile s-au derulat asa si de ce am ajuns in stadiul asta.

Aveti grija de voi si la alegerile personale!
Un weekend frumos va doresc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...