duminică, 31 iulie 2022

Jurnalul unei femei simple (3/iulie 2022)

 

 

 Azi, 
Duminica, 31 iulie ultima zi din aceasta luna caniculara si epica.
 
Afara,
Ploaie, racoare. Cerul in sfarsit nu mai arde. O vreme exact cum imi doresc dupa atatea zile de canicula.
 
Ganduri
A fost o saptamana cu adevarat epica. Sanatatea mi-a fost tare zdruncinata la inceputul saptamanii. Rascolirea trecutului nu aduce nimic bun ci doar irosirea timpului. Ma gandesc acum ce voi face mai departe nu ce a facut/am facut in trecut.

Vreau sa...
Sa lucrez mai mult cu partea de rabdare. Vreau sa fac o schimbare majora in viata mea in urmatoarele luni care urmeaza. Vreau sa ma ocup de viata mea asa cum trebuie, vreau sa fac ceva care sa ma implineasca, nu stiu daca voi reusi sa si castig si bani. Vreau sa intru intr-o echipa si sa lucrez part-time dar nu pe vanzari MLM produse. Vreau sa calatoresc mai mult. Vreau sa fac ceva maret pentru inima mea si sufletul meu. Vreau sa invat ca ce este mai important in viata este doar propria persoana sa fie bine ca sa pot face bine si celor din jurul meu. 

Pentru moderatie/rabdare:
 

 

 
Din locuri din care invatam:
Nu toate femeile sunt facute sa fie mame asa cum trebuie. Unele iubesc copiii in felul lor si nu sunt estaziate cand vad un bebelus la orizont.
 
Sunt recunoscatoare: 
Pentru ca am inceput un program de medicatie si sport. Si fac un program de terapie individual. Nu da rezultate extraordinare dar momentan merge si asa. Financiar momentan nu e pe lista.
 
Din bucatarie:
Cafea, paine cu pateu. Azi nu gatesc prea multe. Mi-am propus cel putin o zi din saptamana sa gatesc. Aseara am facut peste prajit macrou cu cartofi fierti. Nu prea mi-au cazut bine pentru ca am mancat foarte tarziu, in jur de 20,30. Crampele dimineata fireste ca si-au facut aparitia dar nu asa ca in alte dimineti.
 
Ce mai mesteresc:
Am facut ordine partial in sifonie asa cum imi propusesem. As vrea pana termin concediul sa ma ocup de biblioteci, de carti, sa le ordonez, numar eventual. Sunt foarte amestecate.
 
Ascult:
o minune de piesa...

 
 
Inspitaționale:
 
 
In casa:
Reorganizare, ordine partiala. Pregatire bagaje.
 
Planuri pentru urmatoarea saptamana/perioada:
- sa ne bucuram de ce ne ofera natura;
- sa citesc;
- sa ne pregatim pentru o plecare;
- sa ma odihnesc cat pot de mult;
- sa fac sport zilnic;
-sa am grija de mine cu medicatia;
- sa fiu bine.
 
Fotografii din arhiva personala:
 
Grija de sine:
Atentie la: cum stau, cum ma misc, cum ma simt si directia spre care intentionez sa ma indrept.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...