luni, 31 ianuarie 2022

Punte de legătura cu Dumnezeu

 Suna ciudat titlul. Stiu.

Dar citind comentariile voastre pentru care va mulțumesc mult și ascultand de ieri niște predici pe YouTube mi,a dat seama ca am rupt puntea de legătura cu Dumnezeu de mulți ani și ca am fost cam superficială în rugăciuni.
Am analizat ultimul an și jumătate și pus cap la cap mi, am dat seama ca a venitul momentul sa ma lupt cu răul și intunericul dar fără Dumnezeu nu se poate. 
De aceea am început de ieri vu pași mărunți sa refac sau mai bine scris sa fac construiesc o punte de legătura cu Dumnezeu.
Imi e foarte greu sa introduc niște obiceiuri noi, dar sunt necesare
Altfel nu pot birui intunericul din viata mea, trebuie să fac loc luminii și pătrundă
Nu stiu ce înseamnă Sf. Maslu dar voi afla
Habar n-am ce înseamnă ritualurile astea, dar pas cu pas
Ceea ce vreau este sa fie făcut din suflet și cu sufletul.
Am prea multe răutăți, prea multe atacuri la adresa mea, prea multe neliniști, frici, boala mea e legata de toate mizeriile astea.
Sunt sigura ca trebuie să vindec sufletul ca să se vindece trupul.
Dacă nu as fi fost la controale, medici în ultimul an as fi zis, dar e prea vizibil.
Am citit ca Psalmii citiți zilnic fac  minuni.
Se poate. 
Adevărul este ca, agenda aia de care scriam e goala pentru ca e destinată vindecării sufletului.
Va fi călătoria mea cu Dumnezeu. Nu pot copia ce fac alți oameni legat de acest subiect, stiu doar ca pot citi ca idee sa văd ce înseamnă.
Mereu am amânat achiziția unei icoane și unei biblii in casa. Ba chiar și sfințirea casei. 
Nu întâmplător citesc bloguri în care scriu despre lucrurile firești și relația cu Dumnezeu, nu ma refer la fanatism aici.
Sper intr,o săptămână liniștită și cu spor
Doamne ajuta!

13 comentarii:

  1. Ma bucur ca te uiti in directi asta. E un drum frumos. Si mergi cu pasi mici care iti linistesc sufletul. Daca vrei prea mult odata o sa obosesti si o sa renunti.
    Sf. Maslu e o slujba facuta la biserica cu cel putin 2 preoti, de regula vinerea dar poate fi facuta in orice zi. Sunt biserici in care se face seara si dureaza cam o ora. In cadrul slujbei se binecuvinteaza uleiul si faina cu care vei gati in urmatoarele zile. Se pot binecuvanta hainute care se poarta direct pe piele pentru sanatatea celor care le poarta. E o slujba de sanatate atat fizica dar mai ales emotionala. Mergand la astfel de slujbe iti poti gasi si un duhovnic care sa te calauzeasca in refacerea puntii cu Doamne Domane. El iti poate recomanda ce si cum sa citesti. Iar ca icoana vezi daca te atrage una cu Maica Domnului. Esti mama si Ea e cea care ne vegheaza.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Singurul lucru pe care as dori sa-l obtin prin acest drum este doar pentru linistirea sufletului meu pentru ca, odata linistit voi fi si eu un alt om, orice problema o voi intampina cu seninatate, sa fiulipsita de agitatie si nervozitate.
      Doar atat as vrea pentru ca linistirea mea este cheia rezolvarii multor probleme personale. Domilirea conflictului si poate chiar si insanatosire trupeasca.
      Restul vin de la sine, nu-mi fac griji pentru alte probleme.
      Doamne ajuta!

      Ștergere
  2. Suna minunat titlul, mă bucur foarte mult pentru dumneavoastră.
    Fără sa fiu bagacioasa, as vrea sa va spun numai ca psaltirea se citește cu binecuvântarea unui preot. Sunt rugăciuni foarte puternice și dacă nu aveți acoperământul unui preot, se poate sa vina peste dvs. ispite f mari.
    Sa va ajute Dumnezeu în toate lucrurile bune pe care doriți sa le faceți pt viața dumneavoastră!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, intr-adevar sunt doar anumite pasaje care trebuiesc citite de noi oamenii de rand. Am acces la psaltiri foarte vechi dar momentan nu stiu exact ce psalmi se citesc.
      Pentru fiecare problema e cate un psalm anume.
      Doamne ajuta!

      Ștergere
    2. Mi-am amintit de o postare a Irinei
      http://dulcecasa.blogspot.com/2011/09/psalmii-la-diferite-trebuinte.html

      Ștergere
    3. Da, foarte adevărat și folositor ce a postat Irina despre Psalmi.

      Ștergere
  3. Draga Carmen, știu ca ai primit deja unele sfaturi. Ai dreptate ca ai nevoie sa refaci legătură cu Dumnezeu. Ai nevoie sa citesti Cuvântul Lui, Biblia. Citește Psalmii toți, la rand. Te vor mângâia mult. Dar mai presus de orice ai nevoie de Cel care îți spune în Biblie, în Evanghelia după Matei 11:28-30:"Veniţi la Mine, toţi cei trudiţi și împovăraţi, și Eu vă voi da odihnă. Luaţi jugul Meu asupra voastră și învăţaţi de la Mine, căci Eu sunt blând și smerit cu inima; și veţi găsi odihnă pentru sufletele voastre. Căci jugul Meu este bun și sarcina Mea este ușoară.” Ai nevoie de Fiul lui Dumnezeu, Isus Hristos care a murit pentru păcatele mele și ale tale, și care îți poate da eliberare și mângâiere în suferințele tale. Îți spun din experienta. Te îmbrățișez, Roxana.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc Roxana. Nu te cunosc dar ceea ce ai scris țin seama.
    Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  5. Carmen, daca iti apare e-mail-ul meu si vrei sa vorbim mai mult, scrie-mi un mesaj pe acea adresa. Cred ca nimic nu este intamplator in viata noastra. Chiar si caderile au un scop, chiar si durerile...stii si tu, cea mai mare durere fizica din viata noastra de mamici naste acesti omuleti, copilasii nostri, care ne dau si fericire si durere, dar fara de care viata noastra nu ar mai fi aceeasi. De aceea cred ca situatia prin care treci acum poate naste o viata noua, asa cum nu ti-ai imaginat-o.Te imbratisez, Roxana.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu de ce iti apare ca unknown la profil si nu pot vedea nimic la profilul tau. Intra la mine si scrie-mi tu te rog!
    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cel mai bine e sa iti cauti un duhovnic la care sa te spovedesti intai si sub indrumarea lui o sa iti gasesti linistea sufleteasca de care ai nevoie. Duhovnicul il alegi ca si doctorul/psihologul pe baza de afinitati/intuitie. Trebuie sa ai incredere in el. Asa, sfaturi pe net e usor sa dam. Dar un duhovnic stie sa puna intrebarile potrivite care sa te indrume pe drumul de care are nevoie sufletul tau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu dar inca nu sunt pregatita pentru asa ceva, momentan. Insa am facut un alt pas spre vindecare mai departe a trupului. Inca un control pe care nu l-am mai facut de 25 de ani sau mai mult, reumatologie. Au inceput sa ma doar una alta, cam devreme, spatele picioarele, nah.
      Un alt pas este ca citesc zilnic din psaltire, doar o catisma, nu mai mult. Sa nu razi, o citesc cu o voce tare cand sunt linistita si singura.
      De doua zile l-am descoperit, vorba vine, nu stiu cum sa le zic, inregistrari pe youtube cu Parintele Calistrat. Are niste sfaturi, cred ca foarte la indemana celor ca mine, zic eu, poate ma insel. Ar mai fi si Parintele Necula pe care din cand in cand il mai ascult.
      Cred ca este prima oara in viata mea cand cer si vreau de la Dumnezeu doar liniste si pace in suflet. De regula, ceream foloase materiale si alte de astea. Dar in zadar acestea, am nevoie de liniste, de calm mult in aceasta perioada si multa rabdare.
      Doamne ajuta!

      Ștergere
  8. cand chemam Lumina in suflet, si cand primim Lumina, intunericul dispare.Sa ne concentram asupra Luminii, nu asupra intunericului, si totul va deveni clar, intrebarile isi vor gasi raspunsul si viata isi va gasi sensul.Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (3)

 Ziua 3 Draga Eu, Azi nu ai reusit sa ajungi la clinica. Noaptea nu a fost odihnitoare si ai ratat vizita la doctor. Dar nu te simti prost, ...