joi, 3 februarie 2022

Miercurea fără cuvinte


 









6 comentarii:

  1. Adeseori statuile sunt cam... singure.

    RăspundețiȘtergere
  2. Un centru de oras frumos, dar pustiu, din pacate!
    Poate din cauza frigului.
    Multumesc mult, draga Carmen!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa stii! Era foarte frig cand am fotografiat! Era ceva lume dar evit eu pe cat posibil sa nu fotografiez si oameni, mai ales ca fotografiile sunt postate pe piblic. Am fost la starbucks si e ok acolo. Imi place zona asa cum este acum la statui fata de perioada cu targul de Craciun. Jalnic.
      Happy WW!

      Ștergere
  3. Acum doua zile treceam prin centru pe langa muzeul de istorie si admiram statuile din curtea acestuia. Chiar ma gandeam ca ar merge o postare la rubrica asta cu statuile din oras.

    PS: sa inteleg ca ai fost la biserica?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt multe statui in oras, am fotografiat ceva, dar nu sunt puse la un loc. o Sa vad cum le adun sa le postez la un loc.
      Da, dar nu la cea din fotografie. E una pe Boteanu restaurata, acolo am fost momentan. Muzeul de Istorie are statui, cel din Bucuresti? Stian ca Nuzeul Cesianu are un lapidarium interesant in curte, cel situat pe Calea Victoriei.
      Revin eu cu o postare in weekend.

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...