sâmbătă, 1 ianuarie 2022

Energie si entuziasm

 La multi ani!

 2022


A fost un revelion linistit, asa cum imi place mie. Fara galagie multa, chiar a fost cu inima acolo unde trebuie sa fie.Nu cu galagie, musafiri, mese, insa fata de anul trecut am fost mai binedispusa si am scris urari unor oameni carora nu le mai scrisesem de 2 ani chiar.

Chiar a fost cel mai linistit revelion. Partea buna a fost ca artificiile nu au mai bubuit toata noaptea. La ora 2 eram la somn. Am dormit bine, insa cu un vis care m-a deturnat putin emotional. O pisica se catara nu stiu pe ce scara sau asa ceva, era albă si vorbea prin semne cu mine. Ciudat vis.

Azi ar fi fost ziua de nume a bunicului meu, asa ca ce pot face e sa aprind o lumanare in memoria lui. 

Nu mi-am facut nicio lista pentru ce as vrea sa fac in acest an, dar stiu exact ce obiceiuri vreau sa schimb. E interesant ca mi-am inceput ziua din acest an gandindu-ma la cum sa imi petrec cat mai putin timp in pat lungita. Mi-as dori sa fiu mai activa si mai bine cu santatea.
Hidratare. Odihna. Miscare.





Stiu ca e ciudat sa incep anul ascultand deja video-uri de genul acesta. Dar cred ca am nevoie sa ma ocup mai mult de starea mea de bine intai de toate.
Peste 2 zile ma reintorc si la job si incepem iar nebunia! Sper doar sa fie o nebunie mai suportabila si imi doresc cel mai mult sa rezolv toate lucrurile amanate din anul anterior.
 
Rasfoind prin instagram am dat de asta... culea e ca il aveam deja salvat in aplicatia spotify:

 
Interesant este ca, intrebarea de ce? o intalnesc peste tot in toate textele si discursurile de dezvoltare personala.
 
 Comportamente de leneveala de lipsa de chef, de a sta pur si simplu fara a face nimic, comportamente de ignorare si evadare in virtual sunt cele mai problematice!
 

Un comentariu:

  1. Și eu am un feeling bun în legătură cu 2022 și sper ca totul sa se deruleze așa cum ne dorim! La mulți ani cu sănătate, draga mea, să ai parte numai de evenimente plăcute, sa îți găsești liniștea, să faci cele mai bune alegeri, să fii mereu inspirată și optimistă!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...