duminică, 2 ianuarie 2022

De duminica...

 Interesant este ca, ziua mi-am inceput-o intrebandu,ma care e treaba cu relatiile astea din viata mea. 
Ei bine, orice preocupari ai avea fara relatii si relatii,intelegeti ce doriti, nu poti razbate in nicio directie trasata precis.
 

 
Imi place sa cred ca nimic nu poti face fara a avea colaborari, partenariat si relatie intima. Singur nu ai cum sa realizezi ceva. 
Conectarea, asemanarea, valoarea si deschidere poate aduce mult mai multe realizari a nivel spiritual, cerebral si fizic. 




Meditatia zilei de duminica: relatia ta si nevoile ei!

Chimie, Caracter, Competenta - de la Andy Szekely

Interesant, nu? 

Se aplica si in relatii: chimie, caracter...la competenta inca nu-mi dau seama la ce se refera mai exact.



Parerea mea este ca, daca ai un singur om caruia ii poti spune orice la orice ora si te asculta si te ajuta, te sustine si nu te judeca esti cel mai norocos om, cel mai binecuvantat! Nu conteaza cine este acel om, poate fi prietena, colega sau cel mai fericit caz chiar partenerul de viata!



6 comentarii:

  1. Nu depindem de nimeni. Ar fi chiar trist să fie așa, părerea mea. Independența, de orice natură, este un scop în sine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca să nu îți pui în pericol relația cu semenii (rude, prieteni, cunoștințe, vecini, colegi etc.) e nevoie să fii bine cu tine, să lucrezi permanent la relația cu sine, să fii cea mai bună versiune a ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta e si ideea! Sa fim bine cu noi! Dincolo de dependenta sau nu, starile de moment ale noastre, tone cum le mai zicem, trebuie controlate, altefl o iau razna.

      Ștergere
    2. Da, așa e. Trebuie să ne ținem mintea ocupată. Trebuie să lucrăm cu noi.

      Ștergere
  3. Faine pozele! Cred ca Laura a sintetizat perfect ideile.
    In fiecare zi, pic cu pic spre mai bine, plini de recunostinta ca putem!
    Seara frumoasa si o saptamana la fel!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. A inceput saptamana cu ,,nu am chef, dar... tocmai de asta trebuie sa... vb lui Andy Szekely.
      Saptamana minunata iti doresc

      Ștergere

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău