joi, 30 decembrie 2021

Sa zambesti cand...

 Sa ai puterea sa zambesti exact atunci cand toate planurile sunt prabusite, cand destinul iti joaca o festa si cand nimic nu iti iese dupa planul tau.

Este exceptional acest interviu pe care l-am ascultat ieri. 
 
 
Sunt lucruri pe care le facem in mod inconstient, pur si simplu din reflex si nu poti sa te controlezi nonstop. Nu poti fi atent tot timpul la ce spui si faci. Nu poti fi atent la toate gesturile proprii.

Se apropie finalul anului, mai exact cateva ore bune si va scriu ca niciodata inceputul nu seamana cu sfarsitul sau. Anul a inceput incert si tot incert se termina. Vom vedea in anul urmator cate clipe de certitudine vor exista. 
 

 
Indiferent de certitudini sau incertitudini vreau doar sa imi pastrez zambetul pe buze.
Fericirea e doar in capul nostru, ea nu exista de fapt, noi o creeam, noi o facem sa existe.


Ce as vrea de la anul urmator?
Liniste si simplitatea. 
Restul lucrurilor dorite au timpul lor stabilit de Dumnezeu.
Sa-mi fac timp mai mult pentru mine si scris, timp mai mult cu mine sa fotografiez, timp mai mult pentru hobby-urile mele si timp pentru meditatie.

Am vrut in acest an sa imi fac o familie, am esuat. Am vrut sa fac lucruri care nu le-au venit timpul. M-a luat valul cu lucruri pe care nu mi l-e doresc cu adevarat. Am nevoie de liniste si odihna.

Un comentariu:

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău