marți, 4 ianuarie 2022

Printre carti

 Ma uit dupa carti si iar carti.

Atatea carti in jurul meu si eu nu le bag in seama. Incerc sa fac o lista dar nu-mi iese. Ecranul telefonului ma tine cumva legata prin aplicatiile sale: instagram, facebook, gmail...etc. na si citeste... am pus pe hartie ca voi citi multe carti anul acesta! Anul trecut cred ca acelasi lucru m-am gandit. Nimic. Nu am citit nu am randuit vreo lista cu pricina, dar am descoperit cateva carti minunate.
Drum de foc -Henriete Yvone, Stahl
Pravale Baba - Ionel Teodoreanu
Cartea mea de aduceri aminte - Claudia Millian
Soarele Negru - Ticu Archip
Maidanul cu dragoste - G. Mihail Zamfirescu

Carti romanesti si vechi din anii 40/50. Nu stiu exact anii de publicare, cred ca s-au si reeditat, mai ales primul titlu. Ma invart in multe titluri de carti alese dar sincer doar le-am frunzarit. 
 
Luni este despre carti si iar carti.
 Ce ar fi pana duminica sa citim macar o carte! Iar luni sa ne laudam cu ce am citit?
Asta provocare... apropo de provocari...
Pe alte platforme de comandat carti vad ca taxele de livrare par cam mari. O vizita la librarie? pai cand? 
 
 

2 comentarii:

  1. Super idee! Încerc să o pun în aplicare, dacă lansezi acaestă provocare.

    RăspundețiȘtergere
  2. As raspunde provocarii. Nu mai stiu exact cand am terminat-o, dar am citit luna aceasta ”Noi începuturi in Virgin River”, de Robyn Carr.
    Iar azi, ca e luni, mă incadrez cu o carte inceputa dimineată, ”Viața dorită” de aceeași autoare.

    RăspundețiȘtergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...