luni, 22 noiembrie 2021

La o cafea scurta de luni

 Dupa un weekend destul de linistit si chiar in care m-am pus pe primul loc, pot spune ca am inceput saptamana diferit fata de saptamana trecuta. 

Am inceput sa citesc. Am inceput sa imi acord atenite mai multa si am inceput sa ma ocup si mai mult de starea mea de bine. Dupa un weekend plin de chestii faine in care mi-am regasit putin linistea si m-am incarcat cu energie pregatita pentru aceasta spatamana. Sigur, ziua de luni nu mereu binevenita, da am facut o exceptie azi si am zis: bine ai venit si sa te simt din plin in sens pozitiv. 
De azi incep sa particip la un seminar, nu stiu momentan daca e webinar, seminar interactiv sau doar acces la niste inregistrari. O sa aflu diseara.

Saptamana asta vreau sa inving oboseala, sa ma simt in elementul meu. Sa am grija mai mult de mine si sa citesc foarte mult. 


Ma bucur de o noua zi, de o fotografie cu luna, de un zambet al fiicei mele si de privit cerul.. Este frig, e normal insa ce mai conteaza cand acel moment te face sa simti ca traiesti din plin!

Ce mi-am propus pentru aceasta saptamana este sa elimin definitiv lactatele, chiar o voi face. Sa ma abtin de la alimente interzise stomacului. Sa incep o schema de tratament de imunitate si mai ales sper sa ma reapuc de gimnastica. Inca nu am facut nimic in acests ens. Au reaparut durerile de spate, in weekend chiar a trebuit sa stau mai mult intinsa, treaba prea multa nu am facut. Nu am reusit sa probez aspiratorul turbo cyclon. Nu am reusit sa fac foarte multe lucruri, in schimb m-am conectat mult cu mine cu copiii si mai ales chiar au fost doua ziled e rasfat. Am si zis ca daca e weekend si e liber sa simt ca e liber. Nu am iesit si nu intentionam sa ies, as fi vrut pe undeva insa durerile de spate m-am daramat in acest weekend. 
Sper din suflet ca stomacul meu si revenit la normal. 
Ce obicei nou am introdus, de fapt l-am reintrodus dupa multi ani: sa beau ceaiuri zilnic din plante medicinale.
 
Imi doresc tare mult sa simt si sa savurez fiecare moment al meu cu mine. Sunt intr-o perioada in care am nevoie sa fiu doar eu cu mine. Sa fiu doar eu cu copiii si atat. 

Vreau sa am o realtie buna cu mine, sa nu ma mai cert, sa nu ma mai critic si sa-mi reprosez atat despre lucrurile facute prost sau lucrurile aiurea facute.
Universul si lumea mea este a cartilor, a scrisului si a cititutului.

Ce mi-as dori si imi pare foarte imposibil este scrierea unui articol literar/documentar. Ma gandesc daca chiar vreau sa fac asta pentru ca asa imi doresc sau pentru ca am vazut la altii ca fac.
Cu scrisul e o chestie venita pur si simplu, nu e ceva ca asa face nu stiu cine, pur si simplu simt cum imi curg idei si ganduri care trebuie cumva sa le expun in scris.
Din ce am ascultat azi dimineata:
Nu pot
Nu stiu
Nu inteleg

Cele trei elemente distructive in viata mea. 
Sursa de inspiratie un webinar audiat azi dimineata la clubul 5am. 

Nu e ceva nou, nu e ceva de nestiut, problema este ca nu reusesc sa identific concret sursa acestor elemente, acel de ce a carui raspuns inca nu il pot gasi. 

De ce-ul la fiecare esec si la fiecare realizare.

Un comentariu:

  1. Sa reusesti tot ceea ce-ti propui!
    Si daca tot ai identificat acele trei elemente cred ca merita nici sa le mai rostesti nici sa le mai gandesti. Parerea mea. Oricum ceea ce stim cu siguranta este ca nu stim nimic comparandu-ne cu Intregul, asa ca merita sa ne temperam disconfortul. Si sa facem pasi mici in a putea, in a sti, in a intelege.
    Numai bine sa fie la voi, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...