sâmbătă, 20 noiembrie 2021

Rasfat de weekend. Provocari si alte ganduri.

 ,,Mai presus de orice ramii credincios tie insuti - 
 Si asa cum ziua noptii urmeaza
 De rea-credinta n-ai sa fii cu nimeni,,
     Shakespeare

 
 Azi pe unul din grupurile de pe Facebook (grupul se numeste Bucuria dulapurilor ordonate) am citit o postare care m-a facut sa ma detasez un pic de virtual si sa ma aplec putin catre lecturi si carti. 
Daca in urma cu 30 de ani si ceva adoram literatura si desenul tehnic, iata ca acum m-am reintors partial la literatura vremurilor mai vechi. Insa, nu despre carti as vrea sa scriu.

Am sa va dau un copy paste de la acea postare, sigur si cu citarea autorului:
 
Raluca Bugariu scrie asa:
Aproape e gata încă o săptămână. Ce repede trece timpul câteodată...
Te provoc - și am mare încredere în tine și în sinceritatea cu care te uiți la propria persoană - la un scurt exercițiu chiar acum:
1. Uită-te la primele 4 zile ale săptămânii, zile ce tocmai au trecut. Rememorează ceea ce ai făcut.
2. Acum întreabă-te:
- Ce obiceiuri bune am deja?
- Ce obiceiuri ar fi bine să elimin?
- Ce obicei merită să introduc în viața mea?
3. După ce ți-ai răspuns, mai rapid sau mai în detaliu, ia, te rog, o decizie conștientă și asumată pentru tine:
❓~Cu ce aleg să merg mai departe pentru sănătatea mea fizică, mentală și emoțională?
Scrie-ți în jurnal, pe o hârtie, undeva ca să vezi și să te iei în serios.
Promite-ți ție însuți să respecti decizia luată.
🍁
" IMI PROMIT MIE
Sa fiu atat de puternic(a) incat nimic sa nu imi tulbure linistea sufleteasca.
Sa vorbesc despre sanatate, fericire si prosperitate fiecarei persoane pe care o intalnesc.
Sa imi fac prietenii sa simta ca exista ceva valoros in fiecare dintre ei .
Sa vad partea buna a lucrurilor si sa- mi transform optimismul in realitate.
Sa ma gandesc doar la ce e mai bun, sa muncesc pentru ce e mai bun si sa ma astept doar ce e mai bun .
Sa fiu la fel de entuziast( a) pentru succesul altora precum sunt pentru succesul meu.
Sa uit greselile trecutului si sa ma concentrez asupra realizarilor marete din viitor.
Sa fiu vesel(a) si sa ofer un zambet fiecarei fiinte pe care o intalnesc.
Sa dedic mult timp dezvoltarii proprii.
Sa fiu prea mare ca sa ma ingrijorez, prea nobil( a)ca sa ma infurii, prea puternic( a) ca sa ma tem si fericit( a)pentru a tolera existenta unor necazuri...
Sa gandesc bine despre mine si sa spun asta lumii, nu in cuvinte mari, ci in fapte marete.
Sa traiesc cu credinta ca intreaga lume este de partea mea, atata vreme cat sunt sincer( a) cu ce e mai bun in mine."
🍁
Sursa: Daniel Gaucan

M-a ravasit putin, poate m-a si trezit. Anul acesta e un fel de vartej al schimbarilor, o modificare a starilor prin care trec. E interesant ca aceste gnuri de postari imi fac tare bine. Le citesc si le tot recitesc. Mi-as dori tare mult sa pot reusi sa si aplic de acolo ce citesc.




Sunt foarte multe scrieri acolo si va indemn pe cele care rezonati cu frumosul, linistea si oacea interioara sa va alaturati. E o sursa de inspiratie extraordinara. E ca si cum ai un cer negru in fata si deodata se lumineaza atat de puternic si atat de rapid ca nu iti dai seama ce se intampla. Nici nu stiu ce comparatie sa gasesc.
Se petrec atatea lucruri urate in lume si dincolo de usa casei incat nu mai vrei sa deschizi tehnologia si sa citesti despre ele. Ai nevoie de un aer de bucurie, liniste si protectie a emotiilor.
Mi-a placut enorm cea am citit in aceasta dimineata si am simtit nevoia sa scriu si eu ceva pe blog. Imi dau seama ca nu ma pricep la a spune/scrie lucruri dulci si pline de metafore. Dar pot invata acest lucru. Stiu ca, viitorul e incert. Nu ma bazez pe nimic.Stiu ca azi sunt cu o stare de bine la cote maxime si maine, cine stie ce stare de bine voi avea.



Ma lupt cu demonii frustrarilor si trecutului. Cine stie cum voi reusi sa trec de aceasta peerioada destul de grea. Dar cum se apropie perioada de sarbatori, vreau sa am grija de alimentatie. Am reusit sa exclud aproape total lactatele. M-am decis sa ma reorientez catre alte alimente mai naturiste, bio sau eco. De asemenea, am decis sa caut mai departe sursa oboselii mele permanente cu care ma lupt de cativa ani. Cea mai grea misiune, daca cu stoamcul am reusit sa reglez si sa ma pun pe picioare, ei bine cu oboseala e treaba mai grea. 
Asa ca, am inceput de 2 zile, sper sa ma si tin, sa beau ceaiuri, mai putina cafea incerc. Vreau sa incerc ceaiul verde, am inteles ca face minuni. O sa vedem.


Sa va fie weekend-ul luminos si frumos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Progresele (5)

 Ziua 5 Draga Eu, Pasi mici zilnic. Continua si azi gimnastica, poate iesi afara dupa amiaza la miscare. Respecta momentul tu cu tine. Pentr...