sâmbătă, 23 octombrie 2021

Jurnalul unei femei simple (12/2021)

 Un jurnal personal


Astazi
Vineri, orele amiezii, inceput de weekend.

Afara
O vreme superba de plimbay si fotografiat.

Ma gandesc
Cum viata s-a transformat intr-un cosmar din cauza fostului sot. Inca nu reusesc sa rup si sa imi fac viata asa cum vreau din cauza fostului sot. Cand se va termina acest cosmar?

Din locurile din care invatam...
Ca viata personala iti afecteaza serios viata profesionala.

Sunt recunoscatoare...
Pentru experienta de azi la examen.

Din bucatarie
Bacon pe gratar. Cartofi natur. Peste somonat tras la tigaie.

Citesc
Nu citesc nimic. Planific doar cititul in weekend.

Ceea ce astept/sper
Sa imbunatatesc comunicarea mea cu copiii.

Ce mai mesteresc
Sper sa reusesc sa asamblez coltarul achizitionat. Am emotii si la calitatea ei.

Ascult




In casa
Cam dezordine. In acest weekend voi rearnaja putin camera.

Vreau
Sa reusesc sa rezolv problema spatiului, conditiilor de locuire si sa am zile mai linistite.

Unul din lucrurile mele preferate
Sa zambesc si sa privesc cerul.
 
Planuri
Sa fac curat in casa. Sa asamblam coltarul. Sa triez hartii depozitate in vechea canapea. Sa ma si odihnesc. Sa imi fac si un mic program de iesit. Sa aprovizionez frigiderul. 
 
Starea de bine
 Greu reusesc  sa-mi adun gandurile, sa fiu in armonie cu mine. Sa ma detasez de toate gandurile negative, sa fiu cumva relaxata si linistita permanent. A fost un moment dificil care m-a sabotat cumva emotional si mi-a furat concentrarea de a face o lucrare buna la examen. 



Imi dau voie azi sa fiu nemultumita de mine, sa nu fiu cu neuronii aliniati si sa fiu putin dezamagita de mine. Am observat ca fiecare moment important in viata mea legat de profesie si scoala se desfasoara pe fondul unor sabotari si deturnari din sfera personala de acasa. A fost destul de ciudat la examen, oamenii care i-am vazut si atmosfera ciudata, distantati, cu masti, plutea in aer stresul si emotia.
Ceea ce am sa fac saptamana viitoare cand voi afla rezultatul, sanse mici sa iau acest examen, voi celebra oricum indiferent daca l-am admis sau nu. 
Inca nu stiu cum voi celebra ezultatul.
Azi m-am gandit sa celebrez curajul ca am participat la acest examen, initial nu am vrut sa particip deloc. 
Ma celebrez si ma felicit ca am avut curaj sa particip in ciuda concurentei mare care a fost.
Voi cumpara un tort si voi celebra cu copiii impreuna in acest weekend. Ne vom face toate poftele. 

Fotografii






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...