sâmbătă, 22 mai 2021

Jurnalul unei femei simple (8/2021)

 

Astazi:
Sambata, 22 mai 2021, orele pranzului
 
Vremea:
Ploaia a incetat. Cerul e senin. 
 
Ma gandesc:
Cum isi pune amprenta timpul pe chipul meu 

Sunt recunoscatoare
Ca am reusit sa am curaj sa imi infrunt problemele si trecutul.
 
Din bucatarie:
Cafea
 
Citesc:
Nu am mai citit nimic in ultima saptamana. Am clacat.
 
Ceea ce sper:
Sa trec cu bine toata perioada care urmeaza. 
 
Ce mai mesteresc:
Am reusit sa organizez masa de studiu. 

In casa:
Ordine, liniste.

Vreau:
In luna care urmeaza sa ies din Bucuresti cu copiii.

Unul din lucrurile mele preferate:
Sa ascult oameni care stiu sa vorbeasca si sa transmita informatii valoroase.
 
Planuri:
Nu prea ies planurile mele. Inca bat pasul pe loc. Raman tot timpul la stadiul de idee in gand.
 
Starea de bine:
E foarte afectata in ultima perioada. Ma straduiesc sa ma mentin pe linia de plutire.

Recomandari:
 

 

Fotografii:





 
 

Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...