luni, 24 mai 2021

Ganduri

Gand cuvant actiune rezultat

Cred ca mi-a luat ceva timp sa inteleg ca viata si alegerile noastre tin doar de noi. Greselile in care intram depind doar de noi. Am invatat ca nu oamenii din jur iti decid alegerile si nu trebuie sa depindem de ei. Ne trebuie mult sa invatam acest lucru. De multe ori ne antrenam in vorbe aiurea aruncate la intamplare. Sper din suflet sa intelegem ca lectiile primite au un scop.  Imi doresc tare mult ca aceste luni grele sa le depasesc cu bine.
Sigur ca am un pret de platit, cine stie care e acela, insa nu mai accept sa fiu calcata in picioare de nimeni.
E destul de greu sa iei viata de la zero dar daca este necesar pentru linistea sufletului trebuie facut.

Abia astept sa se termine si cu scoala copiilor, sa vina cumva o perioada de liniste.
Toate gandurile mele sunt acum indreptate spre viitor doar, sa trec cu bine procesele si sa-mi refac viata asa cum trebuie. 
E foarte greu sa poti lua de la capat viata atunci cand cineva te trage in jos permanent. 
Am nevoie de liniste.
 



Un comentariu:

  1. Aceste descoperiri despre care vorbesti sunt convinsa ca genereaza o alta baza de start. Iti urez sa ai putere si intelepciune in tot ceea ce vei face de aici inainte!

    O saptamana frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...