luni, 5 aprilie 2021

Just Monday

 Pentru mine ziua de luni e una in care ma adun, ma regasesc, imi schimb starea de bine si vad lumea cu alti ochi. In weekend parca e totul mai cenusiu, mai ales daca sunt si obosita. 
Ziua de luni e un nou inceput in multe lucruri, e o noua saptamana cu multe planuri, vise de moment si ganduri adunate intr-o singura propozitie. 
 

 
Azi mi-am propus sa ma ocup mai mult de filmulete si carti motivationale, mi-am propus de azi sa reincep rubrica pe facebook de recomandari carte deosebita din colectiile bibliotecii. 
 
Editare late
 Pentru azi va propun filmuletul de mai jos. Nu ma intrebati de unde, de la cine si cum am gasit-o pe Doamna Lavinia, habar nu am, dar am cred 2 saptamani de cand zilnic ascult/vizionez filmuletul facut de dansa. 
 
E minunat!
5 minute de tacere cu tine.
Journaling
Ce intentii ai pentru aceasta saptamana. Super tare, exact asta scriam mai devreme inainte de editarea postarii.



 
Mi-am mai propus de altfel sa-mi fac un plan pentru reinvatarea limbii ruse, sa incep din nou zilnic acel timp special cu copii seara si mai vreau de altfel sa fac zilnic gimnastica/sport sau miscare, ceva sa imi detensioneze coloana.
 
Am inceput ziua zambind dimineata cu ganduri de bine. 
 

 
 
Se spune ca, acolo sus cineva ma iubeste pentru ca mi-a readus in viata mea starea de bine si asta inseamna totul, inseamna ca nu sunt singura, cineva de departe vegheaza asupra mea cu ajutorul lui Dumnezeu.

Azi sunt recunoascatoare pentru ca am vazut o editie mai veche in franceza a cartii 5 saptamani in balon de Jules Verne, tiparita in Franta la editura Hachette, o editura de prestigiu. 

Azi sunt recunoascatoare ca sunt bine cu mine, ca am o alta stare de liniste si ca totul sper din suflet sa decurca asa toata saptamana.



Un comentariu:

  1. Sper sa-ti pastrezi aceasta liniste si stare de bine permanent.
    Si sa realizezi tot ceea ce-ti propui!

    O saptamana minunata sa ai, draga Carmen!

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...