duminică, 4 aprilie 2021

Aprilie

 Aprilie, luna in care multe din obiceiuri se schimba si multe sperante incep sa-si faca loc, planuri inmuguresc si vise frumoase incep sa apara.
Vreau un aprilie frumos, un aprilie in care nimic din ce e urat si hidos sa nu existe. Un aprilie plin de fotografii, plimbari arhitecturale si lecturi.
 
Ce as vrea sa realizez in aceasta luna? 
Sa scriu mai des, sa zambesc mai mult, sa fiu mai zen cu mine, sa fotografiez mai mult ca luna trecuta, sa vizitez un inca un muzeu.
Luna trecuta am vizitat fara planificare un muzeu.





Sa ascult mai multa muzica. Sa ies cu copiii in parcuri sau in alte locatii.
Sa ascult inima.
Sa am curaj sa lupt pentru viata mea.
Sa nu mai las trecutul sa-mi conduca prezentul.

Sa ies din Bucuresti. Ar fi minunat.
 
E luna si in care casa se pregateste de sarbatorile pascale. Sper sa ma tin de promisiune.
 
Muzica 
Am descoperit intamplator o noua piesa.
Prea multe cuvinte nu sunt de scris, doar ca luna martie a fost un sfarsit pentru un alt inceput. Nu am putut scrie atat de mult ca inainte. Nu mai reusesc sa gasesc momente de intimitate, momente cu mine. 
 

 
Sper din suflet sa reusesc sa ma ocup si de balcon cum trebuie, sa fac un loc in care sa incep sa imi beau cafeaua dimineata. Sa reusesc sa imi fac un ritual dimineata. Sa amenajez cumva e balcon coltul verde. Partial am reusit sa fac curat, dar timpul urat m-a descurajat.




Vreau sa citesc!
De la a vrut pana la a si face e cam cale lunga.

Vreau sa ma ocup mai serios si de planificare cum trebuie, organizare.
Inca nu am reusit sa ma si tin cum trebuie. Sa ma ocup mai serios, sa fiu mai consecventa.
Imi lipseste si starea acea de a fi in flux. Stare de bine s-a cam dus. Inima mea e cam vraiste, dar o incet incet o pun la locul.
Motivatia lipseste cu desavarsire din ce am bagat de seama.
 

 
 
Mai vreau sa gasesc un sistem de planificare.
Sa incep sa practic din nou journaligul.
 
Imi doresc multe lucruri sa realizez in aceasta luna. Luna martie a fost una plina cu multe lucruri si bune si rele. 



 
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...