luni, 22 martie 2021

Jurnalul unei femei simple (5/2021)

 

Astazi
22 martie, orelediminetii
 
Afara
Ninge, e frig. Nu as crede ca iarna se va incheia curand. Pe strazi sunt mai mult balti decat zapada asternuta. Adie si putin vantul.
 
Ma gandesc
Cum lucrurile parca nu se indreapta intr-o directie prea buna. Situatia a devenit tot mai critica cu fostul sot. Sper ca lucrurile sa se clarifice. 
 
Sunt recunoascatoare
Pentru ca scriu, pot merge la job, am putere sa trec peste toate si sa merg mai departe.
 
Sper
Sa am o saptamana mai productiva si mai plina de enrergie fata de saptamana trecuta.
 
Dintre lucrurile preferate
    Sa citesc si sa ascult afirmatii pozitive, motivationale si sa particip la acele webinarii care reusesc sa ma scoata din starile de tristete.
 

 
Planuri 
Am ceva planuri pe saptamana aceasta in functie si  de vreme. As vrea tare mult sa fac curatenie cum trebuie in baie, sa dezinfectez totul. 
 
Citesc
Un ghid de planificare extraordinar. E cam greu de parcurs pentru mine, insa va fi sursa mea de inspiratie sa ma tin de carnetelul mic al planificarii. Succes Journal se numeste achizitionat de pe elefant.
 

 
 
Ascult:

  
Abia astept sa:
Ies la fotografiat.
 
Timp cu mine:
Saptamana trecuta am iesit la fotografiat. Am avut intr-adevar niste momente cu mine extraordinare, momente care au reusit sa ma scoata din starea de iritare, nervozitate si stres provocata de fostul sot. Chiar am petrecut niste momente extraordinare.
 
Obiceiuri:
Gimnastica zilnica. 
 
Bloguri descoperite:
 
Well, my dear Natasha, one photo inserted below, post by you on your site. I'll hope it to not bother you.
Fotografia este inserata intr-o postare interesanta. Pentru cele care stiu foarte bine engleza, din pacate nu ma descurc prea grozav, va recomand si link la postarea cu pricina. Din cate mi-am tradus eu din engleza, pare sa fie un fel de miercurea fara cuvinte:


Fotografii inedite:
 
Este prima oara cand ajung pe domeniul patriarhiei. Nu am avut timp foarte mult la dispozitie sa savurez mai mult locul de acolo. Pot doar sa va scriu ca am simtit o liniste in suflet, ceva care m-a scos din starea acea de nervi, de suparare si de nefericire. Privind o mare parte din oras de pe deal, am simtit ca intreaga lume e la picioarele mele si ca Dumnezeu ma ajuta.

Prima fotografie este facuta in Biserica situata  pe strada 11 iunie:


 














 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...