miercuri, 10 martie 2021

Miercurea fără cuvinte



 







4 comentarii:

  1. Tare frumos! Mai ales summitul ăla de pisici. ☺

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult.
      Daaaaa. Asa ceva nu am mai prins!!!!
      A fost o Duminica minunata in parcul IORE.
      Va pup.

      Ștergere
  2. Faine imagini! Deosebita inimioara din etichete, presupun, iar turnul ce se vede printre crengi este tare ciudat. De pisicute ce sa mai spun, cum stateau ele sa palavrageasca in soare.😊
    Imi pare bine ca te-ai alaturat jocului, draga Carmen.
    Zina il tine deschis mai multe zile, asa ca e mai relaxat momentul.
    Happy Azi si sa faci si alte poze la fel de frumoase!❤️

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult.
      Daaaaa. Am făcut azi niște fotografii minunate. Va pun eu zilele astea. Turnul este Palatul Șuțu, un muzeu de epoca situat exact la Marea intersecție Piața Universitate.
      Va trimit gânduri bune și multe bucurii. Va pup

      Ștergere

Regres si progres

Regrese: Doua zile au fost o de regres si nu doar atat! Mai mult de atat planetele au sarit de pe axa! Mi-am pierdut cumva ochelarii in drum...