luni, 8 martie 2021

Jurnalul unei femei simple (3/2021)



  

 

Astazi
Ziua femeii, a mamei si a fetelor... 8 Martie, orele diminetii 
 
Afara
Putin frig, o raza de soare si multe sperante.
 
Ma gandesc
Cum anul a inceput cu anumite palcuri de ceata in ganduri si cu planuri gresite, in noua luna ce a inceput trag nadejde ca voi reusi sa readuc linistea si ordinea in suflet.
 
Sunt recunoscatoare
Pentru ca Dumnezeu mi-a adus lumina in viata, putere de a trece peste esecuri, peste certuri si momente de neputinta. Pentru oamenii care mi-au intins o mana sa ma scoata din intunericul in care am zacut doua luni din viata mea.
 
Sper
Sa repar acele lucruri si greseli facute, sa respir momente de liniste si bucurie adevarata.
 
Un citat:
 

 
Unul din lucrurile care imi plac
Sa fotografiez pescarusi aflati in zbor.
 
Planuri
Sa fac curat in casa, sa ma pot ocupa si putin de copii. 
Am geamurile de la bucatarie de spalat si aranjat. Dulapul de pe balcon golit si desfiintat. Covorasul de spalat. Baia de aranjat. 
S-au adunat foarte multe. Sper sa reusesc sa ma pun pe treaba incet incet, 
 
Citesc/ma uit:
O carte:
Carti nu am mai citit. Am incercat sa citesc putin dintr-o carte descoperita la biblioteca. 
O scriitoare de care nu am avut habar, scrie bine, cursivitate in fraze. Tenta psihologica.
Merita citita la timpul potrivit.
O carte in care fiecare la un moment dat se va regasi.
Nu fac cronica, dar sunt acolo niste discursuri destul de transparente.
 
 
 Ascult:
Am descoperit-o de cateva zile pe Lavinia Bratu. Nu mai stiu cum si de unde, dar ma bucur ca am dat de aceasta Doamna minunata.
 

 
Abia astept sa
Sa scriu primul planner al meu. Astept planner-ul sa imi vina.
 
Timp cu mine:
Celebrez azi o zi speciala, imi voi oferi o cafea sau ceva special in aceasta zi.. 
 
Obiceiuri:
De la un webinar deosebit la care am participat si despre care ar trebui sa scriu in alta postare. O intalnire virtuala organizata la 2 saptamani, gratuit. Voi reveni intr-o postare separata.
 
Bloguri descoperite:
 Fotografii personale:








 

 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...