duminică, 25 octombrie 2020

Printre altele gânduri

 După ultima postare am simțit nevoia de o mică pauză. De regulă, nu iau pauză de scris doar de la blog, iau și de la scris pe caiet. 

Am exersat morning pages în aceste zile și da face minuni. Am prins niște zile pline de amărăciune și dezamăgire. 

Mi,am făcut cafeaua de dimineață și aștept sa treacă durerea de mijloc. De ceva zile ma sâcâie o durere ciudată caree se duce pe picior în jos.

Exersez in fiecare zi Zen gratitudine e minunat și incerc sa fac ce pot pentru a-mi face ziua ușoară.

Învăț sa zâmbesc zilnic.

Invat sa accept lucrurile asa cum sunt. 

Invat sa adun amintiri frumoase zilnic.
Invat sa socializez și sa nu mai fug de oameni.
Invat sa ma joc cu copiii zilnic.
Învăț sa zâmbesc atunci când îmi amintesc ceva din copilărie.
Invat sa fiu recunoscătoare pentru ce am si am primit.
Este minunat sa privești cerul și sa ai ce vedea. 




2 comentarii:

  1. daca se duce pe picior in jos e sciatica.Ia un relaxant muscular si antiinflamator.Nu prea trece de la sine.Sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc
    Bine de știut. Deja am o săptămână de xand sâcâie.

    RăspundețiȘtergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...