luni, 12 octombrie 2020

Regasirea de sine

 În liniștea serii de final de weekend sorb cele câteva guri de ceai și ma gândesc la următoarea săptămâna ce urmează.

Sunt lucruri si povesti neterminate. Planificării lunii octombrie liosesc de pe caiet. Aștept sa vad dacă reușesc sa implementez bullet jurnal. 

Dupa câteva lupte cu starile de rău și cu emoțiile negative acumulate în ultimele zile incerc sa ma adun si sa vad partea frumoasa a prezentului, faptul ca scriu, ca am o ancora imaginară pe care o țin legata de sufletul meu este cel mai bun lucru care mi se întâmplă in prezentul.

Incerc sa imi adun gândurile pe hârtie și sa le ordonez în asa fel încât sa imi găsesc motivație de a face lucrurile placute de mine.

Am învățat din ultima asa zisa relație care s,a încheiat recent sa nu mai fac vreodată greșeala de a face ceea ce imi spun alții, sa,mi doresc lucruri ca asa trebuie. NU.

Pare ca nu are sens ce am scris. Atunci când decizi sa fii doar tu cu tine, ramai asa sau dacă vrei o pisica, iti iei ca iti dorești tu. Exemplele pot continua.

Au fost câteva luni pline de tot felul de discuții, unele prea obositoare. Am înțeles  ce este prioritar pentru mine și de ce.

W timpul sa ma dedic scrisului, visului de a scrie. Nu contează ce bazaconii ies la prima scriere. Ce exprimări de balta sau dezacorduri în propoziții, am început sa le sesizez de curând. Contează ideea în sine.

E timpul sa ma reintorc la Elizabeth Gilbert. La videourile de pe video și la cele de YouTube.



Imi amintesc de curând ca oricât ne,am indeparta de la pasiunea sau vocația noastră la un moment dat ea tot te găsește și în împrejurări situații trăiri sau simtiri nebănuite. Cred ca tot din lecții de magie am reținut,o. Fenomenal cum ma urmărește si studiul individual

 Excelent final de weekend.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...