marți, 27 octombrie 2020

Just Monday

 Frunze pe asfalt este un nume ales in timp ce ma plimbam pe o stradă plin cu frunze.

Nu am fost sa fac fotografii frunzelor. Am tot zis ca merg.

Imi propun anumite lucruri sa le fac și din diverse motive nu le bifez.

E luni și zambesc.

Aseară am reușit să scriu cateva randuri.

Sunt fericita ca am o ancora în viata mea. Ma bucur ca pot face lucrurile sa meargă.


Recunoscătoare pentru weekend. A fost primul weekend când m,am simțit cat de cat mai bine.

Am citit azi despre Vasile Alecsandri. Nu a fost doar un poet și atât. A fost mult mai in istoria literaturii. Păcat ca, nu am invatat in școală mai mult despre activitatea lui intensă.

Am citit despre  Ion Vinea, un om al presei. E de studiat.

O zi plina cu de toate

Just Monday 

Smile 


3 comentarii:

  1. Nu stiu daca ai ajuns sa vezi acest link pe blogul meu:
    https://www.healsummitromania.com/optin/?fbclid=IwAR3oUfqoXzOMP05x9x5Nd8mlP1Fk7Sef1PG7pEV0dxY_kLj9g6CJFpdN0ZM
    Poate te intereseaza.
    ... Si inca sunt multe frunze! Asa ca te asteapta sa le faci poze!
    O saptamana frumoasa, Carmen!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc.
    Nu am reușit să întru pe link, nu merge.
    Oh, da... imi este dor de fotografiat. Săptămâna asta consemnata la domiciliu pe tratament cu sciatica. Recuperez eu.
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am recopiat linkul si a mers. Incearca din postare:
      https://suzanamiu.blogspot.com/2020/10/miercurea-fara-cuvinte-237-dansul.html
      Spre final este o poza cu linkul de inscriere, poate asa merge!

      Ștergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...