luni, 21 septembrie 2020

Un alt inceput, o alta saptamana

 Dupa un weekend nu prea grozav in sfarsit o noua saptamana. Ma bucur mult ca reusesc sa imi intru in ritm, cu organizarea inca am ceva probleme. Mai am de tras ceva. Astept cumva sa treaca aceasta saptamana pentru ca una plina cu de toate. Singurul lucru pe care as vrea sa fie: sanatate, putere si forta de munca. Restul e totul ok, nu-mi fac griji pentru nimic. E totul ok 

Imi doresc ca aceasta saptamana sa-mi aduca atingerea celor mai importante obiective, sa am claritate in prioritati si o stare de bine.Cu ganduri ordonate si liniste in suflet.

De cateva zile am inceput un program de recunostinta pe telefon, o aplicatie interesanta. Un gen de zen pe care il practic zilnic. Se vede ca imi priieste pe plan psihic. Mi-am propus sa fiu mai calma in ce priveste scoala, job-ul serviciul si alte treburi. Sa iau viata asa cum este si sa nu mai fac atata caz. Cumva sa trec mai usor, iar daca acest program de recunostinta ma poate ajuta cumva, atunci ma tin de el maxim. 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...