joi, 24 septembrie 2020

Programul de recunostinta

 Cand am inceput acest program de recunostinta nu as fi crezut ca poate face minuni in starea mea generala de bine. Chiar imi place zilnic sa fac acest llucru. Imi da o stare de liniste in suflet si o calmare extraordinara. 

Ma ajuta sa ma detasez cumva de trecut, de aomenii din trecut si de acei oameni care parea ca imi fac bine in acel moment insa au facut mai rau decat voiau, poate fara voia lor. 

Imi place sa scriu despre trecut dar parca brusc nu mai imi plac dramele si dramatizarile. Sunt recunosctaore ac am cunoscut fel de fel de oameni, chiar daca inca ma doare undeva ca nu mai sunt prezenti in viata mea. 

Timpul vindeca tristetea si regrete.

Sunt recunoscatoare ca pot zambi zilnic.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...