luni, 24 august 2020

Un altfel de jurnal

 Fiecare zi din viata mea pare o luptă cu mine. Incerc sa înțeleg de ce nu pot avea un echilibru între fizic și psihic

Când psihicul e puternic fizicul e slab Oare lipsa sportului ar fi cheia?

Stiu ca ar trebui să fac o schimbare în obiceiuri pentru ca sănătatea mea pare șubreda. Imi pun zilnic întrebări de ce nu fac nimic sa ma adun sa ma pun pe treabă sa fac ce mi-am propus de ce aman lucrurile de ce stau și casc ochii la copiii cum se joaca și aștept ziua de mâine sa vina și sa treaca. Cum se învârt în capul meu o mie de întrebări și răspunsuri nu găsesc.

Mi-am imaginat altfel viața insa nu a ieșit asa cum as fi vrut, poate nici nu va ieși dacă nu fac ceva sa schimb obiceiurile

Trebuie să găsesc acele obiceiuri care sa ma ajute sa scap de starile de rău mai ales când e vară. Ceva în organism nu e ok atunci când vine caldura. 

Toate planurile mele anul acesta au cam fost date peste cap. Sigur că depresia si a făcut de cap la un moment dat . Imi lipsește fotografiatul. Imi e greu și fara mersul la job. Aștept luna septembrie. Luna august nu e una bună.

Sufletul meu parca ar obosi la atata agitație stres canicula.

Imi doresc mult sa fiu mai plina de viata și mai activă. Sa nu mai stări de rau de la canicula sau de la fiere. Asta ma da peste cap de nu se poate. 

Ma bucur mult ca în curând se termina luna august și intram in septembrie.

 

Iata si cateva afirmatii pozitive preluate de pe pinterest

 

 

Sa fac din fiecare zi ceva minunat si special.

 Intai de toate sa fac ceea ce imi place cel mai mult, ce ma aduna din haos, ce ma ridica din starea de a sta si hiberna in stari depresive. Sa lupt cu mine si cu tot ce ma impiedica sa fac lucruri minunate. Incerc sa fiu cat optimista sa nu ma mai pierd in neantul gandurilor negre, sa scriu orice imi trece prin cap, sa nu mai las gandurile sa ma subjuge, sa nu mai fiu sclava gandurilor si a multor scenarii negre, sa zambesc si sa fiu implicata in multe proiecte indiferent care sunt alea, fie fotografiat, scris articole, invatat o limba straina, orice ar fi sa fie ceva. 


"Suntem ceea ce facem în mod repetat. 

De aceea măiestria nu este un act, ci o deprindere."

 ne scrie Aristotel preluat de pe o postare ce-am-facut-saptamana-aceasta  a unui blog drag mie despre care relatez in randurile de mai jos:

Am gasit un blog intamplator, nu mai stiu de unde si cum am ajuns la el dar musai trebuie sa-l notez aici, salvat si eventual listat cumva. Nu stiu cine e dar tipa ce a scris acolo in multe postari m-a ajutat in ultima vreme si in unele chiar m-am regasit foarte mult. Nu am sa fac prezentare prea detaliata, zic doar ca merita sa aruncati un ochi pentru cine nu stie. Blogul nu e pentru oricine. Blogul se numeste Blogul de la mare

irmarina Blogul de la mare

M-a inspirat mult in ultimile zile, cred ca faptul ca am citit cateva randuri de acolo mi-am dat seama ca avem cateva chestii in comun si ma bucur ca undeva in lume exista femei care au aceleasi trairi similare cu ale mele, cu alta poveste, alt destin si alta generatie.  

Am descoperit multe resurse in ultima perioada si pe youtube exista seria Serata muzicala cu Iosif Sava cu invitati care au ce sa spuna si din care ai ce invata. Povesti si destine diferite.

Just me

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

49

 49 Ce este o cifra? Doar pe o hartie!  Sa scriu despre suflet si trup. Sufletul a crescut! Trupul e obosit. Azi voiam sa ma izolez complet,...