sâmbătă, 22 august 2020

In lupta cu fricile

 Ma lupt cu fricile interioare și cu temerile  venite din exterior 


Desi imi fac planuri de vacanta ceva acolo pe creier ma sabotează.

Imi fac curaj sa fiu mai optimistă. Plecarea în afara orașului nu ma sperie dar incerc sa nu mai am starile de anul trecut

Parca ceva se tine scai de sănătatea mea și nu mă lasa sa ma bucur de ceea ce viata imi oferă.

Multa corvoada pentru o plecare și nu înțeleg de ce.

Nu am mai ieșit din București de anul trecut și nu înțeleg de ce acum parcă trag doar sa stau în casă. Virusul asta care nu mai dispare odată.

Sper sa am optimism și curaj, dorința si bucurie de a pleca în concediu.

În schimb ușor ușor imi vine cheful de învățat și de autoinstruire.

Azi am descoperit o pagină de Facebook numita educatiaonline parcă sau asa ceva  unde sunt puse la dispoziție webinarii gratuite despre școală și educație.

Ieri am participat la un webinar unde am redescoperit site ul editorii DPH, voi reveni cu link-ul 

În alta ordine de idei incerc sa imi redresez programul si sa activez vechile obiceiuri.

Starea mea de spirit în ultima vreme a avut de suferit. În mod normal depresia nu ar fi trebuit să mai reapara insa ceva mici episoade au venit. Lupt cu ele de ceva timp.

Cel mai mult imi doresc sa lucrez cu copiii mai mult sa ma joc cu ei fără frustrări. 

Am găsit niște programe super. E foarte greu fără încurajări susțineri chiar și virtuale sunt bune.

Imi îndrept atenția către webinarii legate de meseria mea. Am lăsat matematica ca nu e de mine, momentan. Când încep copiii școala va trebui să ma mobilizez si cu matematica. Geometria rămâne undeva în sufletul meu. 

Am găsit metodele prin care sa ma pun picioare cat de cât. Imi doresc mult doar sa nu am treaba cu virusul. 

4 comentarii:

  1. Draga mea, cred ca persoanele care nu se tem/care spun ca nu se tem in contextul dat...fie sunt inconstiente, fie braveaza ca sa se simta in control. Adevarul e ca acest virus exista, este mai mult sau mai putin periculos si trebuie sa ne pazim cat putem, dar sa ne ingrijim si de sanatatea mintala facandu-ne mici bucurii, traind frumos si responsabil. Te inteleg, si eu am stat intr-un stres maximum in aceasta luna, dar lucrurile se intampla cum trebuie, cand trebuie, iar noi nu avem foarte multe in putinta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact. Mai rău e când si alte afecțiuni. Iti dai seama ca voi fi mai atentă când ma reîntorc la job.
      Doamne ajuta sa ne apere de boli și de virus. Sa ne dea putere și forță. Amin.

      Ștergere
  2. concediu placut1foloseste afirmatii pozitive, sunt de mare ajutor!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult.
      Nu ar fi o idee rea. Am văzut un filmuleț ieri pe YouTube unde o tipa avea un gen bullet jurnal dar altfel cu afirmații pozitive de tot felul.
      Doamne ajuta.

      Ștergere

Progresele (1)

Am hotarat de azi sa fac un fel de jurnal. Cum de scris in caiet nu ma tin cum trebuie si mi-a fost recomandate niste teme la sedinta de ter...