duminică, 12 aprilie 2020

Sarbatori izolate

Sunt convinsa ca toata lumea scrie despre acest subiect. Nu prea m+am agitat sa scriu prea mult pe blog perioada asta. Cum e acasa la izolare? Nu e nici rau dar nici bine. Momentan suportam cu bine perioada. Nu prea inteleg de ce obosesc atat de repede, sa nu mai zic de faptul ca am mai multa treaba in casa fata de acum jumatate de luna.
Mai multa atentie curateniei, sa nu zic de dezinfectare. Afara am fost doar la 2 blocuri distanta maxim la cumparaturi si atat. Nu as putea sa scriu ca e nasol, ca nu e. Altii poate nu ai niciun magazin in apropiere, ma gandesc la cei care locuiesc in zonele periferice unde magazinele nu exista. Ma simt recunoscatoare ca nu ne-am mutat cum demarasem deja procedurile din ianuarie. Doamne ce bine ca nu a iesit figura cu mutatul.

Cum sunt? Relativ bine
Am dat o raita pe blogurile mamicesti, slaba activitate. Am vazut ca draga noastra Carmen si-a oprit postarile si nu doar ea mai multe blogerite au oprit postarile si chiar blogul. Pacat.

E o perioada buna de scris si de exersat scrisul. Cel putin pentru mine. Mai am cate ceva de invatat si ma straduiesc sa ma depasesc, momentan zici ca sunt adunata de pe potecile muntilor.
E ok acasa dar multa galagie in timpul zilei.

Ieri un alt film am ales din hbo go Ape tulburi. Azi nu stiu ce mai aleg.

Am un blog drag mie de ceva ani dar nu l-am mentionat niciodata. Iata ce am gasit prin postarile recente. Ma bucur ca se posteaza, a fost o vreme cand parea abandonat.

„Ne lăudăm și în suferințe, bine știind că suferința aduce răbdare, și răbdarea încercare, și încercarea nădejde.”
Sf. Apostol Pavel
(Romani 5, 3)

preluat de pe blogul:
Azi e o sarbatoare foarte mare dar mai ales trista.

Habar nu am cand voi scrie despre aceasta sarbatoare. Cert este ca imi aduce tristete daca ma intorc cu fata la trecut asa ca azi aleg sa nu o mai fac. Am nevoie de prezent. Un prezent activ si viu. Nu un trecut care vorba cuiva este egal cu zero acum.
Ma straduiesc sa imi incarc bateriile

In perioada asta am descoperit resurse super, biblioteci si muzee.
O perioada totusi incredeibila pe de o parte.

Iata azi am vizitat prima oara site-ul bibliotecii judetene Antim Ivireanu din Rimnicu Valcea
Si am ales pentru aceasta zi speciala de pe acest site la categoria documente:
* am gasit fara sa caut in mod special o resursa de care as fi avut nevoie la lucrarea de disertatie....


O zi minunata sa aveti!

2 comentarii:

  1. O zi minunata si tie! Si chiar daca sarbatorile sunt altfel anul acesta, important este sa ne concentram pe puterea din noi, care incepe sa inmugureasca. Daca nu va tasni acum, nu stiu cand se va intampla...
    O Sarbatoare de Florii binecuvantata!

    RăspundețiȘtergere

Progresele (4)

 Hristos a Inviat! Ziua 4 Draga Eu,  Azi fi mai conectata cu cartea si mai putin cu socializarea virtuala. Sigur, fara asta nu merge. Dar in...