sâmbătă, 15 februarie 2020

Jurnalul unei femei simple - 2020 (1)


Pentru astazi
Vineri, orele dupa-amiezii

Afara
O zi friguroasa.


Ma gandesc...
Cum viata ne ofera si ne ia lucruri, oameni si povesti. Dureri si neimpliniri se aduna la un loc, insa vine o zi cand ele incep sa dispara odata cu povestile care le-a provocat.

Sunt recunoascatoare...
Ca Dumnezeu este acolo cand il chem si imi raspunde la rugaciuni.

Lucruri preferate
Dintre toate, luna aceasta ar fi despre analiza emotionala in anumite ipostaze.

Ce mai planific
* as vrea sa incep un program de disciplina si terapie cu baiatul, dar inca ma cramponez in organizarea timpului.

Ce mai citesc:
Recomandata. M-am tinut de ea pana la ziua 18.


Ascult:




Un citat:



Planuri marete pentru zilele ce urmeaza:
Iesiri, joaca, teme, ordine prin dulapurile mari, relaxare si un film de weekend.
Ultimul film vazut fost Stewardesa.


Pasiuni:


Geometria iubirii



Arhitectura







Dezvoltare personala:
5am: Faci si tu aceste 5 greseli






Istorie:
             Pentru ca din toata istoria omenirii universale si din cat am reusit sa frunzaresc, singura perioada care m-a fascinat inca din anul 2008/2009 a fost si ramane arhitectura din timpul domniei lui Justinian I si cateva repere arhitecturale din timpul celorlate domnii bizantine.
      Nimic din ce am citit/frunzarit in cartile de istorie nu m-a impresionat.
Luptele, revolutiile, razboaiele, diplomatia, fanariotii, partial epoca Brancoveanu si Antim Ivireanul (partea productiei editoriale), politica interbelica etc. Nimic din toate astea nu m-au provocat la studiu individual, ba chiar am trait dezamagiri citind anumite biografii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...