duminică, 19 ianuarie 2020

Evadare din cotidian

De mult timp ma gandesc la aceasta postare, insa am tot amanat-o din diverse motive, asa cum amanam si alte lucruri ce par pentru unii importante pentru altii banale.
Mi-am inceput anul, as scrie prost, implicata in fel de fel de webinarii care au rascolit ceva dar nu suficient incat sa pot continua. Uneori avem nevoie de cate o evadare din ceea ce facem pentru a ne putea trasa mai bine drumul si planurile, prioritatile si visele.

Sigur ca, in aceasta luna m-am indepartat putin de la obiceiurile mele special pentru a putea clarifica ce sa schimb si ce sa imbunatatesc. Cu dezamagire va scriu ca nu am reusit nimic nou sa iau, insa am castigat cateva schimburi de opinii, noi prietenii virtuale, putine dar de valoare. Nu, nu genul acela care va trece prin minte, acel capitol e in aer momentan. 
Tot ce am discutat si citit erau deja lucruri care le mai citisem, le mai incercasem dar nu m-am tinut de ele. Nu am avut consecventa in actiune din diverse motive. Aici eu trebuie sa intervin. 
Niciun program  NU poate face in locul meu acele activitati.
Am lasat din vacanta si pana azi ca lucrurile sa mearga fara program, sens si planificare. Rezultatul? Catastrofal! Haos!

Asa ca, azi am inceput asa in mod timid sa scriu doua liste: una cu ce am de recuperat la capitolul curatenie in casa si cealalta ce am de facut cu copiii.
Mi-am clarificat prioritatile si ma bucur ca m-am rupt un pic din rutina mea.

Sursa mea de inspiratie mereu vor ramane cartile.
Inca nu am facut nimic cu noul blog. Platforma pe care l-am creat e un pic cam grea si nu reusesc sa-i dau de cap, momentan am renuntat.  

Revenind la ale mele, e buna cate o evadare din aceasta cu alte medii si alte lumi, alte generatii si alte valori educationale. Timpul investit nu a fost doar pentru mine ci si pentru copii.

Creionez in aceste ore un alt program in care am introdus si minute de gimnastica medicala. 
Referitor la acest capitol trebuie sa va scriu ca se datoreaza si participarii la un webinar dar mai ales la durerile frecvente ale spatelui, mijlocului si starii de oboseala permanenta.
Corpul transmite de foarte mult timp semnale de alarma.

Mi-a lipsit scrisul pe blog. Habar nu am daca voi reusi sa concretizez si in acest an proiectul cu nisa de blog. Imi trebuie timp pentru asta si acel timp nu trebuie sa neglijeze alte responsabilitati. Iar pentru un blog serios iti trebuie munca serioasa. Am studiat intre timp ce presupune un blog de marca si nu e chair atat de simplu. E mancator de timp mai ales. 

Pana la urmatoarea postare va las un link spre blogul meu de suflet, se stie care este deja:
 



Un comentariu:

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...