marți, 17 decembrie 2019

Seminarul iertarii

Ideea a venit de la Irina de la Dulce Casa si ca raspuns Laurei din comentariu de la postarea anterioara careia ii multumesc.
Am gasit pe site-ul Maica Siluana seminarul iertarii  sa-ne-vindecam-iertand
Ce as pierde daca incerc?
Ce voi castiga daca incerc?

Am citit cateva testimoniale privind acest seminar, pare ca face minuni. Poate exact de asta am nevoie!

Va fi greu cu organizarea:

Jurnal - am, a venit premiul castigat cu mult timp in urma
Timp alocat
Loc



Ce a mai ramas?

O cafea buna de facut!

5 comentarii:

  1. Trebuie sa te ierti pe tine: greseli, slabiciuni, neputinte ca sa poti inainta. Invinovatirea nu duce la nimic bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte greu cu iertarea sa stii. abia am trecut de primul pas mi-am recunoscut greselile. Acum vine partea aia cea mai grea, cel putin pentru mine, iertarea.
      Va fi dificil sa lucrez cu mine pe acest modul.
      Multumesc mult pentru sprijin.
      Spor la cumparaturi si curatenie!

      Ștergere
    2. Tuturor le e greu, dar e necesar. Mersi mult!

      Ștergere
  2. Cred ca toti avem nevoie, pentru ca este un subiect sensibil, care ne afecteaza si nici nu realizam cu adevarat in ce masura!
    Multumesc pentru link, draga Carmen!
    Sa se petreaca toate dupa cum simti ca e bine!
    O zi frumoasa si un Decembrie magic!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevarat, SUnt convinsa ca toti oameni au trecut prin asmenea stari insa nu se exteriorizeaza ca mine.
      Cu placere, sa-ti fie de folos.
      Doamne ajuta!

      Ștergere

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău