vineri, 27 decembrie 2019

Obiectivele anului 2020


Nu mai vreau sa ma mai inspir de la nimeni.
Marile obiective de anul urmator: sanatatea si timpul meu.
Timpul meu inseamna scris. Scrisul necesita exercitiu. Necesita imaginatie, adrenalina si creatie proprie.
Timpul este cel mai pretios si cel mai  dificil aspect de gestionat si de constientizat.
Se spune ca daca vrei sa scrii mai bine trebuie sa citesti mult, sa studiezi limba in care vorbesti si scrii. Sigur.
Anul urmator vreau sa ma concentrez mult pe scris.
Anul urmator vreau sa imi redefinesc tipul de scriere, daca pana acum scriam gandurile intime anul urmator vreaus a ma centrez pe lucruri mai obiective si mai putin personale.
Am invatat mult in acest an, enorm de multe lucruri dar vreau si imi doresc anorm sa le pun in practica.
Inca pastrez motivationalele de la pinterest:



Am nevoie de rabdare multa si mai ales multa organizare.

Nu insir nicio lista aici cum ar trebui sa fac. Faptul ca mai toti blogeri o fac e strict alegerea lor. Eu nu am trafic, nu ies bani din blog, asa ca ar fi cazul sa nu mai copiez de la alti ce fac.
Nu am uitat de provocarea cea mai mare cu Superblog.

Ce fac in vacanta?
Ei bine program de leneveala, filme, iesi pe afara un pic si gatit.
Mi-am propus sa am un an nou grozav plin cu obiective marunte si ore pline cu valoare.
Mi-am propus multe pe hartie si imi doresc enorm sa reusesc a duce la final tot ce imi propun.
Sunt atatea strategii pe net si atatea instrumente de lucru incat ce nevoie as avea de mentor, ghid sau mai stiu eu ce altceva.
In mine sta puterea de a face ca lucrurile sa functioneze corect.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău