luni, 30 decembrie 2019

Final de an

Finalul de an nu e unul spectaculos. 
Curand se pare ca va veni si zapada. Pana atunci mi-am propus sa fiu bine. Sa incep zi cate o zi in liniste. 
Am facut curatenie (fireste ca iar am ramas fara lumina de doua ori in casa din cauza vecinilor, sa speram ca cei de la Enel au reusit sa faca ceva sa nu mai umble/asta mi-a stricat un pic si ziua provocand stari de nervozitate) si am reorganizat biroul printre altele si am dat peste o carte care am cumparat-o in acest an: Dimineti miraculoase


Mi-a fost foarte greu anul acesta cu multe lucruri dar iata ca Dumnezeu ma ajuta si imi da PUTERE si FORTA.

Pentru cei plictisiti sa cititi ce scriu eu va las aici un link recomandat, tot de la un membru 5am. cu mentiunea
Intotdeauna sa inserati sursa, indiferent de unde si cine:


Dupa cum scriam anterior vreau sa ma mobilizez cat pot pentru scris. Dar vreau sa aleg acel tip de scriere care sa nu reprezinte o corvoada, o obligatie ci o placere.

O resursa video, dar de data asta din sfera fostilor profesori de istorie care m-a fascinat acum 3-4 ani:



Anul acesta l-am asculta mai mult pe actualul meu mentor totdin sfera istoriei:



Adunarea anumitor resurse in acelasi loc nu strica.
Anul viitor vreau sa-mi extind aria de interese. M-am blocat pe istorie si mi-am neglijat adevarata pasiune  care m-a condus la studiul partial al istoriei.

Anul urmator ar fi trebuit sa-l numesc anul redefinirii. Cine stie. Oricum trebuie sa imi fac anumite rutine dimineata. Momentan imi lipsesesc cei de la 5am dar pana atunci incerc si eu la randul meu sa adun resurse de valoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Jurnalul emotiilor

  Azi Desi, e abia vineri si pentru multi a inceput vacanta scolara sau concediu. Pentru mine inca nu, mai am o zi de munca. Ziua a fost ori...