sâmbătă, 28 decembrie 2019

5 am - Dan Luca

Pentru ca am reusit intr-o oarecare masura sa imi stapanesc si sa inving ,,gandurile negre" din creier s-a dotarat mai mult, ca de obicei, o resursa cea mai puternica care m-a ajutat sa supravietuiesc unui noiembrie si decembrie tracasant.

Nu e reclama.
Imi postez aici sa nu pierd informatia care apartine lui Dan Luca de la  5 am primita pe e-mail si postata si pe Facebook.

Poate constitui un model sau inspiratie:

In ULTIMELE 12 luni:
1. Am eliminat...  cariile dentare , da stiu suna ciudat dar era important pentru mine pentru ca a fost obicetivul anului 2019 pe care l-am si finalizat
2. Am redus... sa mai beau sucuri acidulate
3. Am pierdut...  o relatie care parea sa devina ceva
4. Am inceput... sa scriu mai mult
5. Am finalizat... dantura.
6. Am creat... nimic
7. Am fost frustrat de... ca nu am reusit sa scriu cum trebuie.
8. Am regretat... ca am fost slaba.
9. As fi avut nevoie de mai mult timp pentru... sa petrec timp cu mine mai mult.
10. Mi-a lipsit... aprecierea unui om in viata mea
11. Am fost cel mai relaxat atunci cand... am putut achita dantura.
12. As fi folosit o bagheta magica sa schimb... mentalitatea oameniloc cu care am interactionat.
13. M-am simtit implinit atunci cand... am reusit sa scot copiii la mare si la munte fara ajutorul financiar a cuiva.
14. M-am simtit cel mai viu atunci cand... am putut fotografia si iesi in oras; cand am putut sa ma tin de trezitul de dimineata.
15. Fizic, cea mai mare diferenta fata de acum 12 luni este... mult mai bine, mi-au disparut multe probleme.
16. Mental, cea mai mare diferenta fata de acum 12 luni este... resemnata
17. Emotional, cea mai mare diferenta fata de acum 12 luni este... mai puternica
18. Spiritual, cea mai mare diferenta fata de acum 12 luni este... cred in Dumnezeu mai mult si m-am apropiat mult.
19. Financiar, cea mai mare diferenta fata de acum 12 luni este... ceva mai stabil.
20. Cea mai mare victorie in ultimele 12 luni a fost... ca am depasit de fiecare data toate caderile mele emotionale, frustrari si depresive.
21. Cel mai bun lucru pe care l-am facut pentru altcineva a fost... ca am ajutat profesional.
22. Cel mai bun lucru pe care altcineva l-a facut pentru mine a fost... ca am primit pentru copiii diverse lucruri.
23. Cel mai bun lucru pe care l-am facut eu pentru mine a fost...  ca am iesit la munte.
24. Cel mai valoros lucru pe care l-am invatat in ultimele 12 luni a fost... ca libertatea e relativa, ca nimeni nu e dispus sa fie pentru tine nonstop disponibil, ca naivitatea isi are armele sale in final, sinceritatea care este cea care iti arata adevarata fata a omului cu care incerci sa legi o prietenie sau o relatie.
25. Cel mai recunoscator sunt pentru... ca iubesc cartile si biblioteca, scrisul si copiii.


Până la finalul urmatoarelor 12 luni:

1. Vreau sa elimin…
2. Vreau sa reduc…
3. Vreau sa incep…
4. Vreau sa finalizez…
5. Vreau sa nu mai fiu frustrat de…
6. Vreau sa nu mai am regrete atunci cand…
7. Vreau sa am suficient timp pentru…
8. Vreau sa nu imi mai lipseasca…
9. Vreau sa fiu relaxat atunci cand…
10. Vreau sa ma simt implinit ori de cate ori…
11. Vreau sa ma simt viu ori de cate ori…
12. Fizic, vreau ca la finalul urmatoarelor 12 luni sa fiu…
13. Mental, vreau ca la finalul urmatoarelor 12 luni sa fiu…
14. Emotional, vreau ca la finalul urmatoarelor 12 luni sa fiu…
15. Spiritual, vreau ca la finalul urmatoarelor 12 luni sa fiu…
16. Financiar, vreau ca la finalul urmatoarelor 12 luni sa fiu…
17. In urmatoarele 12 luni, vreau sa pot sarbatori urmatoarea victorie a mea…
18. Imi doresc sa pot contribui la binele celorlalti prin…
19. Imi doresc sa primesc ajutor de la ceilalti prin…
20. Imi doresc sa am mare grija de mine si sa fac…
21. Imi doresc sa progresez cel mai mult la capitolul…
22. Sunt deja recunoscator pentru…
23. In urmatoarele 12 luni, vreau sa incerc pentru prima data…
24. Care sunt cei 5 oameni alaturi de care iti propui sa petreci majoritatea timpului in urmatoarele 12 luni?
25. Care e citatul/zicerea dupa care vrei sa traiesti in urmatoarele 12 luni?


Destul de multe puncte propuse.
Eu am sa le mai diminuez. Dar meditez la asta. 

3 comentarii:

Miercurea fără cuvinte

 Herăstrău