vineri, 16 august 2019

Vacanță colorată

Zilele astea am experimentat caniculă, drumuri dar în final parc și colorat cu creta



Chestii culinare


Pisici celebre de prin cartier



Joacă jocuri și activități fara ecrane




Lecturi motivaționale



Instantanee luate de prin zona Timpuri Noi



Fel de fel de chestii frumoase despre preferata mea Regina Maria a României




Hagia Sofia din Istanbul Turcia


Parca mă simt mai puternică, mai frumoasă și mai implicată conștient în tot ce mișcă peste tot in jurul meu.
Vacanță colorată și frumoasă va doresc!
Sărbătoarea in tihnă.

4 comentarii:

  1. Minunate culori, idei si imagini!
    E musai sa mai colind prin oras! :)
    Multumesc de urare. Si voua zile frumoase de august!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da. Culorile vietii le mai desenam si noi.
      Multumesc asemenea!

      Ștergere
  2. Ce mozaic frumos de (deja) amintiri si trairi!! <3
    Am vazut si eu un sotron cam stramb prin apropiere, daca nu il sterge vreo ploaie intre timp, acum ca vremea s-a mai racorit, ma tenteaza sa topai un pic, cu Kouki la purtator, ca asa ies la plimbare, cu el.
    Ce frumos ca ati desenat cu creta:)!
    ine ca am vazut morcovii sa le curat unul si testoaselor. :D Azi nu le-am tratat ;O.. inca.
    Avem si noi cateva mate pe aici - e una cu portocaliu care isi face siesta in apropierea scarilor - cred ca incepe sa il accepte pe Kouki ca vad ca nu mai pleaca si il tolereaza :))). Deobicei fug de el si el plange amarat ca nu are cu cine se juca.
    Si ce frumos si bine e sa te joci (si in afara ecranului, mai ales in afara lui :D)!! Eu ma joc si combinat - ecranul face legatura intre "tabla mea de joc" si cea a nepotelului meu.. asta pana vine in vizita la toamna.. Sa vezi atunci program de dimineata pana seara :))).
    Cartile par foarte interesante - am si eu cateva incepute dar in ultimul timp nu am putut citi mai nimic (caldura si oboseala :P).
    Vai... Timpuri Noi. Am fost odata si eu la una dintre facultatile de acolo unde avea un curs de master o prietena. Toata ora am luat notite. Cursantii mai putin :)))).
    Imaginea de final este atat de linistitoare!Ohhhh tocmai am realizat ceva. Exact asa apare la un moment Howl, din animatia Castelul Miscator al lui Howl realizata de Studioul Ghibli. Ma intreb daca oare s-au inspirat sau stiu de aceasta imagine. Foarte interesant!

    Pupici cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pupici cu drag.
      In zona aia merg eu la cabinetul stomatologic. Imi place sa surprind momente, ma face puternica si simt ca traiesc. Morcovii si dovlecei cu ceapa pentru o ciorbita, aratau asa bine ca nu am rezistat. Cu cartile sa stii ca si eu am tras mult timp chiulul asa ca am luat masuri, am inlocuit minutele in sir petrecute pe facebook cu cititul acestei carti foarte buine, inca nu am luat notite din ea, desi ar trebui. Pisicile astea sunt amuzante si ii spuneam fiicei mele: poate sare la telefon meu ca in filmele alea puse pe youtube, iti dai seama ce ar fi ras si eu m-as fi speriat initial. Ultima imaginea e fotografiata direct de la TV un documentar despre Hagia Sofia!

      Ștergere

Jurnalul unei femei simple

   (adus in blogosfera românească de către  Corcodusa ) Astazi, 1 Martie, prima zi din luna si inceputul primaverii, zice lumea din trecut. ...